Tja ik wil niet dat die weg loopt, je weet maar nooit.

Plaat voor de laad inlet is toch al aangepast en heb ik gisteren kunnen afhalen. De laad inlet past nu perfect en de plaat past ook heel netjes in de kap. Alle aluminium delen zijn nu dus klaar.

Moet alleen nog een paar gaten in de kap maken.

Heb ook nog wat nieuwe onderdelen gekregen. Nieuwe stuurschakelaar aangezien ik die wat erop zat een beetje had gesloopt.

Is ook een veel betere kwaliteit, de schakelaars voelen allemaal veel beter aan (niet alsof het bijna uit elkaar valt

). Ook 2 nieuwe bevestigen voor de spiegels aangezien ik hier ook eentje van had gesloopt.

En nog een killswitch met koord. Niet echt nodig, alleen voor de RDW blij te houden bij de keuring. Maar is ook wel wat veiliger als ik eens de quad op een niet bedoelde manier zou verlaten, dan wordt tenminste de hoogspanning uitgeschakeld.

Ook heb ik de rubber bussen al uit de draagarmen gehaald. En bij deze raad ik meteen iedereen die deze bussen erin heeft zitten aan om dit te doen want deze chinese werken totaal niet zoals bedoeld. Het rubber is veel te stug ofzo, hierdoor scharnieren ze niet in de rubber maar wel die buitenste bus. Die draait dus in de draagarm zelf zonder vet of iets ertussen, staal op staal. Zal dus heel snel speling op komen. Ik zal hier ook even een how-to voor maken, heb heel wat foto's tussendoor gemaakt.

En dit zijn dus nog compleet nieuwe bussen, zou je niet zeggen toch?

Zodra alles weer opnieuw wordt opgebouwd zullen hier POM bussen in komen, heb de maten hiervoor al opgemeten.