Zoals je ziet heb ik de boven en onderkant van de radiateur voorzien van een strip en daaroverheen een rubbermatje van 5mm dik. Dan ligt het rooster rondom vlak en enigszins trillingsvrij. De ruimte tussen het rooster en de radiateur is meer dan 1 cm.

Inmiddels al begonnen met mijn dremel om het motiefje uit het rooster te slijpen, alleen was mijn accu een beetje leeg, dus meer dan 5 sleuven heb ik nog niet kunnen doen.
Op mijn lijstje stonden ook nog een nieuwe voorbumper. Deze wordt waarschijnlijk dezelfde die Peter heeft van ALG (maar dan in het zilver). Alleen kan ik hier lastig mijn dagrijverlichting op monteren. Dus hier heb ik ook iets op verzonnen.

Deze witte buis is even voor het proberen. Maar volgens mij moet het prima gaan om op de bestaande draagarm bouten aan de voorzijde een extra buis vast te maken.

Ik had alleen een stukje draadeind liggen, maar als ik tussen de buis en draagarm een bout plaats zodat de draagarm goed vast zit, moet op het verlengde daarvan de buis te monteren zijn.