De klemmen zitten nu allemaal vast in de behuizingen.

Was toch wel spannend, wou niets meer verkeerd doen nu ik zo ver ben met de behuizingen.

Eerst alles afgetekend waar de gaten precies moesten komen.

Gaten door de behuizing en de klemmen geboord zodat de gaten allemaal precies hetzelfde zitten.

Gaten op de klemmen zelf groter gemaakt en verzonken voor de blindklinkmoeren.

Blindklinkmoeren erin. Had ik al eens gezegd dat ik dit geweldige dingen vind?


De boutjes erin, past allemaal goed en zit ook erg stevig.

De accu's zullen netjes op hun plaats blijven zitten.

Maar ik laat natuurlijk geen metaal zo dichtbij de accu's zitten, dus condoompjes eroverheen.


Hier vanaf de buitenkant. Heb alleen bij die stukjes voor de wartels de bevestiging wat opzij moeten maken. Voor de rest heb ik overal tussen elke 2 accu's een bout voor bevestiging.

Helaas toch wat moeten afwijken van mijn tekeningen. In de kleinere behuizingen heb ik maar 1 bout voor bevestiging voor de klemmen gebruikt (weer 1 bout per 2 accu's dus). Kan anders de deksel niet goed meer bevestigen en deze wil ik wel met 2 bouten aan elke kant vast zetten (4 in de grotere behuizingen). Is zoiezo stevig genoeg, vooral als die deksel er nog vast op komt te zitten.

Totaalplaatje, overal zitten de klemmen nu dus vast.

Volgende stap, de deksels vast maken. Gaat ook weer op dezelfde manier gebeuren met blindklinkmoeren. Maarja, weet niet of ik daar de komende week weer tijd voor heb. Anders dus weer volgend weekend.

Oh en nog wat anders. Had de accu van mijn auto weer terug geplaatst. Wou hem eerst weer even opladen aangezien ik dacht dat deze wel leeg zou zijn na die testrit toen. Maar de accu bleek nog bijna vol te zijn.

Terwijl die andere accu wat ik had gebruikt erg leeg was. Nu was dat wel al een hele oude accu met ook iets minder capaciteit maar toch.. Had dus veel langer plezier kunnen hebben en waarschijnlijk met dubbel zoveel vermogen als ik een betere 2e accu had gebruikt.

Achja.. volgende test toch met de lithium accu's dus zoiezo veel meer vermogen.
