deze namiddag al wat bezig gehouden met de uitlaat. man dit is gekkewerk......dus perfect voor mij serieus nu,hier krijg ik toch wat stress bij en al een hoop gevloek.ik hoop morgen hem af te krijgen.
morgen eens extra vroeg opstaan en er meteen aan verder doen. het einde is in zicht.de elektra is volledig afgewerkt.alles mooi ingetaped met van die tape met stof aan de buitenzijde.is gelijk origineel. Wat nog te doen: *uitlaat verder afwerken *verlichting vooraan nog aansluiten en dim/groot licht een nieuwe plaats geven *nerfbar herbekijken,doorslijpen waar nodig,stuk tussen plaatsen en monteren *kappen terug monteren
Zo heftig project! Zo krijg ik ook steeds meer zin om er een grotere motor in te zetten bij mn bassie hehe Alleen wat doe je met de remmerij? Zijn de standaard remmen voldoende om zo veel meer vermogen onder controle te houden of worden die ook ge-upgrade?
die worden ook geupgraded.voorlopig heb ik de remmen gescheiden.de achterrem werkt nu met de rempomp van de jla die eerst alles moest bedienen(dus zeker zwaar genoeg) en de voorremmen werken nu op de rempomp van de honda VFR.de volgende stap na de swap is de remschijven en bremboklauwen van de VFR ook overbouwen.
die komen in de loop van de dag nog. sorry hoor maar eens ik bezig ben staan mijn gedachten niet meer bij foto's trekken.meestal schiet het mij te binnen op het einde van een werkdag.