JLA Loncin - 250cc 11kW naar 0cc ~29kW - Elektrische ombouw

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: JLA Loncin - 250cc 11kW naar 0cc ~29kW - Elektrische ombouw

Berichtdoor BBQBarman » 20 jul 2013 20:49

Ik geef me gewoon bloot
Zwart past mooi bij bordeau maar past antrasiet niet mooier?
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Firehuntah » 20 jul 2013 21:00

Zwart? Welk zwart? :shh:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Firehuntah » 22 jul 2013 18:05

Zal het maar gewoon zeggen want er valt toch nog niet zo heel veel te zien met dat kleine plaatje. ;) Dimy keurt het al goed in ieder geval. :lol:

Dit gaat de kleur worden voor het hele frame in combinatie met de bordeaux rode kappen.

Afbeelding

Afbeelding

Bianco Canopus van Lamborghini, de mooiste mat witte kleur die er is. :) De foto's laten niet echt goed zien hoe mooi de kleur is, maar in het echt ziet het geweldig uit. Maargoed even op google zoeken dan zie je wat betere foto's van die kleur. ;) Heb deze kleur alleen nog niet op een frame gezien dus wordt toch nog wel een verrassing hoe het uit komt te zien.

Duurt alleen nog wel even voordat het frame gespoten zal worden. Dit kan pas als alles gelast is wat nog gelast moet worden. En weet nog niet precies waar alles gelast moet worden. ;) Nog even geduld dus.

Ben ook eindelijk tevreden nu met het plastic lassen, krijg het best netjes gedaan en zit ook wel goed vast. Zal op de behuizingen zoiezo makkelijker gaan aangezien ik deze vast kan klemmen, zo'n klein plaatje schuift de hele tijd weg. :think:

Afbeelding

De groeven zijn in ieder geval al gemaakt in eentje, vanavond of morgen zal ik proberen deze behuizing helemaal gelast te krijgen. En daarna de andere 3 nog, dan kan ik eindelijk verder met de klemmen voor de accu's en de deksels. ;)

Afbeelding
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor dimpower » 22 jul 2013 19:05

:thumbup: terug mooi bezig.
:roll: en ik maar mijn mond houden over de kleur :lol: :lol: :lol: nog een geluk dat je nog niet alles hebt verklapt ;) :shh: :shh: :shh:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor barry14 » 22 jul 2013 20:16

Toffe kleur :thumbup:
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
barry14
350cc

Berichtdoor Firehuntah » 22 jul 2013 22:53

BBQBarman schreef:
Firehuntah schreef:Daarom ben ik slim bezig, ik kan straks gewoon met volle snelheid langs vliegen en ze horen me niet eens. ;)

Ze zullen je ook niet horen aankomen best gevaar toch?

Zal even in eigen topic hierover verder gaan. ;)

Klopt, dit kan gevaarlijk zijn. Daarom moet je ook extra oplettend rijden met een elektrisch voertuig. Het probleem ligt alleen eerder bij de mensen die alleen op geluid afgaan en niet eerst kijken voor over te steken. ;) Iedereen is dit natuurlijk gewend nu aangezien er nog weinig elektrische voertuigen rond rijden en de benzine/diesel voertuigen geluid maken maar in de toekomst zal dit toch wel anders zijn lijkt me. Maar ook een elektrisch voertuig maakt nog altijd geluid hoor, vooral de banden. Alleen bij erg lage snelheden tot zo'n 30km/u zal er weinig geluid vanaf komen. Met die snelheid rij je toch meestal al rustig en extra oplettend aangezien je dan neem ik aan in een woonwijk rijdt.

En nog bedankt Dimy en Barry. :thumbup: Ik ga nog niet alles verklappen nee, moet wel leuk blijven. :lol:
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor dimpower » 22 jul 2013 22:57

:thumbup: :twisted: :twisted: :twisted:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Firehuntah » 23 jul 2013 20:21

Vandaag die kleine behuizing bijna helemaal gelast gekregen. Moest helaas stoppen aangezien het gewoon te warm werd, vooral als je met een hittepistool bezig bent op 350 graden. :evil: Maar het lukt best goed, alleen wel irritant dat het plastic zo snel buigt als het warm wordt gemaakt. ;) Moet dus steeds waar ik ga lassen ook goed ondersteunen anders gaat de hele behuizing krom.. Gelukkig dat nog niet gebeurd, maar wel beetje ingezakt op paar plaatsen. Maargoed, kan geen kwaad met deze kleine behuizing. Zo lang het met die grotere maar niet gebeurt.

Afbeelding

Ook meteen toen het was afgekoeld vlak met de behuizing gevijld. De lasdraad zit overal netjes in de groeven zoals het moet. :) Hopelijk ook stevig genoeg maar lijkt me wel. Binnenkant zit zoiezo dus ook nog gelijmd.

Afbeelding

Morgen nog even af maken en verder met de volgende 3. ;) Zag er eigenlijk heel erg tegenop omdat ik zoveel moeite had met lassen eerst. En wist niet hoe ik die groeven netjes kon maken. Maar gaat nu toch best goed dankzij de dremel en freestafel en wat oefenen met lassen. :mrgreen: Nu maar hopen dat het weer snel wat af gaat want die warmte is niks. :evil:
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor Remy » 23 jul 2013 23:20

ik ben geen expert, maar ik vind het er geslaagd uitzien tot dus ver. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Remy
400cc

Berichtdoor BBQBarman » 23 jul 2013 23:40

Zie allemaal golfies enzo maar volgens mij doet een pro het ook niet beter
Echt goed gedaan en ziet ook meteen stevig uit lekker bezig
Volgens mij is het gewoon kwestie van beetje bijwerken
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten