Zal het maar gewoon zeggen want er valt toch nog niet zo heel veel te zien met dat kleine plaatje.

Dimy keurt het al goed in ieder geval.

Dit gaat de kleur worden voor het hele frame in combinatie met de bordeaux rode kappen.

Bianco Canopus van Lamborghini, de mooiste mat witte kleur die er is.

De foto's laten niet echt goed zien hoe mooi de kleur is, maar in het echt ziet het geweldig uit. Maargoed even op google zoeken dan zie je wat betere foto's van die kleur.

Heb deze kleur alleen nog niet op een frame gezien dus wordt toch nog wel een verrassing hoe het uit komt te zien.
Duurt alleen nog wel even voordat het frame gespoten zal worden. Dit kan pas als alles gelast is wat nog gelast moet worden. En weet nog niet precies waar alles gelast moet worden.

Nog even geduld dus.
Ben ook eindelijk tevreden nu met het plastic lassen, krijg het best netjes gedaan en zit ook wel goed vast. Zal op de behuizingen zoiezo makkelijker gaan aangezien ik deze vast kan klemmen, zo'n klein plaatje schuift de hele tijd weg.

De groeven zijn in ieder geval al gemaakt in eentje, vanavond of morgen zal ik proberen deze behuizing helemaal gelast te krijgen. En daarna de andere 3 nog, dan kan ik eindelijk verder met de klemmen voor de accu's en de deksels.