Afgelopen dagen bezig geweest met de behuizing voor de controller wat aan te passen. Eerst weer even een foto van hoe die origineel in elkaar zit.

En hier hoe die nu uitziet.

Heb van de zijplaten doe buitenste gedeeltes naar binnen gebogen en daar blindklinkmoeren in gezet. In alle andere bevestigingspunten ook maar blindklinkmoeren gezet. Vind het maar handige dingen, heb er ook al erg veel gebruikt ondertussen.

Bij de bovenste plaat heb ik die buitenste gedeeltes eraf geslepen en netjes recht gevijld. Meteen alle andere scherpe randen ook rond gevijld.

Ziet er toch weer net wat beter uit en lijkt ook een heel stuk kleiner. Maar wat het belangrijkste is is dat ik de steunen die aan de punten van de uitlaatdempers bevestigd worden recht naar beneden kan laten lopen aangezien de behuizing nu precies even breed is. En als ik na de keuring een andere behuizing ga maken hoef ik daar dan ook geen nieuwe steunen voor te maken.
Vandaag ook de ABS platen, EPDM en holpijpset ontvangen. Kan dus hopelijk deze week de behuizingen voor de accu's al helemaal klaar maken (als alles goed gaat

).

De ABS platen zijn hier in Nederland alleen in wit te krijgen helaas. Zal ze dus nog moeten overspuiten aan de buitenkant en aangezien het een glad oppervlak is eerst maar in de primer zetten denk ik.