shineray agm stixe 400(?)

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor Tim » 02 maart 2011 09:43

fretje-pitbull schreef:efkes uppen :p
ondertussen zit de quad in bakken en het kader op zolder in de garage hier
kmoet nog steeds kijken voor nieuwe kleppen
maar ik ben steeds meer en meer aan het twijfelen om het kader weer om te lassen zodat ik net als Tim de originele naftebak kan gebruiken maar kga eerst eens moet meten en rekenen hoeveel bodemvrijheid ik dan nog heb
anyway; de goesting is er terug om eraan voort te doen :p 8-)


En fretje, nog vooruitgang geboekt? Ben je er al aan uit wat je met het kader gaat doen?

grtz
"Horsepower. Is not measured by the size of your exhaust tip. Don't be a dickhead"
Avatar gebruiker
Tim
250cc
 
Berichten: 140
Geregistreerd: 01 dec 2010 12:09
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgi

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor fretje-pitbull » 02 maart 2011 17:43

nja en nee
de 660 zit zo goed als in m'n mito :p
wat er nu in de stixe komt is nog nie duidelijk waarschijnlijk iets van 250 of 500 2takt
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor bashanboy » 02 maart 2011 17:57

660 in je mito? :shock:
quadzilla blok in je shineray :twisted:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor fretje-pitbull » 02 maart 2011 18:06

nja de mito, het is meer plug en play erbij enzo gaat de mito iets van 10kg meer wegen dan nu maar 48pk ipv 25 ofzo
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor vince » 02 maart 2011 23:14

Dat is leuk rijden een yamito lekker :clap: .
vince
350cc
 
Berichten: 369
Geregistreerd: 04 aug 2010 19:05

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor Tim » 03 maart 2011 09:52

fretje-pitbull schreef:nja en nee
de 660 zit zo goed als in m'n mito :p
wat er nu in de stixe komt is nog nie duidelijk waarschijnlijk iets van 250 of 500 2takt



Welke blok is dat die 660?
"Horsepower. Is not measured by the size of your exhaust tip. Don't be a dickhead"
Avatar gebruiker
Tim
250cc
 
Berichten: 140
Geregistreerd: 01 dec 2010 12:09
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgi

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor fretje-pitbull » 03 maart 2011 17:53

yamaha xtz660 1993 geloofke
met grizzly kleppen (de raptor 660 en grizzly hebben een ander onderblok, oliefilter die anders is, de xtz heeft grotere carbu's dan de raptor, andere versnellingsverhoudingen)
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: shineray agm 660 stixe

Berichtdoor Tim » 03 maart 2011 21:38

Afbeelding

is dit het blok?
yamaha xtz 659cc 1 cilinder 48hp/6250rpm
Mooi blokje, lijkt me supercompact ding. Jammer van de weinige pk's voor een 660 niet?
"Horsepower. Is not measured by the size of your exhaust tip. Don't be a dickhead"
Avatar gebruiker
Tim
250cc
 
Berichten: 140
Geregistreerd: 01 dec 2010 12:09
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgi

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor fretje-pitbull » 04 maart 2011 01:11

jawel
weinig pk precies, door tunen zijn er cijfers bekend van rond de 80pk
maar ik zou deze liever een beetje betrouwbaarhouden
mss nog een 102mm boring ipv de huidige 99 en een andere nokkenas
verder is het wel leuk dat het een drysump blok is en dat er olieleidingen buiten het blok lopen voor later evt een turbotje :twisted:
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: shineray agm 250 stixe

Berichtdoor Tim » 05 maart 2011 20:11

fretje-pitbull schreef:jawel
weinig pk precies, door tunen zijn er cijfers bekend van rond de 80pk
maar ik zou deze liever een beetje betrouwbaarhouden
mss nog een 102mm boring ipv de huidige 99 en een andere nokkenas
verder is het wel leuk dat het een drysump blok is en dat er olieleidingen buiten het blok lopen voor later evt een turbotje :twisted:


Heb er ook al zitten aan denken aan een turbo, maar t'is heel wat werk en inderdaad minder betrouwbaar. En het zijn niet echt blokken die er voor gemaakt zijn. Ben vandaag es een toertje gaan doen en vind dat die van mij zo al behoorlijk hard gaat. Heb de top nog steeds niet getest. Zou er liever eerst nieuwe banden ophebben vooraan want die chinese banden zijn echt niet te betrouwen. Er zit behoorlijk wat onbalans in men linker voorwiel.
"Horsepower. Is not measured by the size of your exhaust tip. Don't be a dickhead"
Avatar gebruiker
Tim
250cc
 
Berichten: 140
Geregistreerd: 01 dec 2010 12:09
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgi

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten