Slecht nieuws vandaag, er is een probleem met de levering van de accu's. Leverancier in China was moeilijk aan het doen waardoor er een ernstige vertraging is ontstaan, worden nu pas komende maandag verzonden naar het bedrijf waar ik ze heb gekocht. Dan zal het weer zo'n 8 weken duren voordat ze daar zijn denk ik.
Ook dikke fail van het bedrijf waar ik ze gekocht heb overigens, hadden ze me 8 weken geleden al wel mogen mailen dat er problemen waren. Ik kon m'n geld terug krijgen als ik ergens anders de accu's zou kunnen krijgen maarja hij is de enige distributeur in Europa. Zou ze misschien wel uit de US kunnen laten komen, moet alleen de prijs hier even voor navragen want zal denk ik niet goedkoper worden.
Hier in Nederland is trouwens ook wel een bedrijf die ze verkoopt maar daar betaal ik in totaal 500 euro meer dus dat gaat hem niet worden. Dan toch liever nog 8 weken wachten. Alleen is het dan natuurlijk de vraag of ik hem wel op tijd klaar krijg voor deze zomer nog te kunnen rijden en voor de meeting.
De blokken voor de motorplaat heb ik ook terug gekregen deze week maar een blok klopt niet helemaal waardoor het net iets scheef zit en dus niet goed te lassen is. Ook dit zal ik weer eerst moeten laten aanpassen en zal ook wel weer een week gaan duren. Dusja gewoon totaal geen goed nieuws vandaag en ben dus ook, nogal zacht gezegd, not amused.