Maar is dat een beetje goed schoon te houden dan? Denk dat ik toch liever gewoon ringetjes heb en de rest gewoon plastic hou.
En verkopen jullie zo'n vellen dan? Heb er zoiezo wel paar nodig voor tussen de deksel en behuizing, dat daar ook geen water naar binnen kan. Met zo'n lijmlaag erop is wel handig. Maar ligt er ook aan hoe dik jullie ze hebben.

Wil eigenlijk maar 0,5 tot 1 mm dik.
Zei gisteren nog dat ik nog altijd geen bericht had van verzending van de boutjes enzo. Nou, heb nog steeds geen bericht gehad van beide bedrijven maar heb toch alles vandaag ontvangen.

Gelukkig was er iemand thuis.
M6, M8 en M10 Nord-lock ringen, vooral voor alle elektra verbindingen en motorsteun zodat deze nooit zullen los trillen. Blindklinkmoeren + tang ervoor en de boutjes voor de behuizingen. Ook maar wat verzinkboren erbij gekocht aangezien de blindklinkmoeren een verzonken kop hebben. Vind ik toch wat handiger dan dit gewoon met een iets grotere boor te doen.

En dan nu het hele goede nieuws, heb vandaag de motorplaat gekregen.

Ziet er nog mooier uit dan ik had verwacht, is echt een mooie plaat geworden. En beter nog, het past precies zoals ik het wou hebben.

Afmetingen zijn precies goed, plaat sluit overal goed aan op de vlakken van de motor en de bevestigingsgaten precies goed.

Moet alleen nog wat lange M6 bouten halen voor de buitenste bevestigingspunten voor de motor.

En het ziet er echt geweldig uit op de achterbrug. Weet alleen nog niet of ik deze ook net als het hele frame laat poedercoaten of dat ik deze plaat laat anodiseren in een leuke kleur. Mag toch wel een beetje opvallen vind ik.

Maar even gekeken hoe ik met de ketting uit kom aangezien ik niet wist of het wel ging lukken met de uitstekende bouten. Maar zoals je kunt zien geen probleem.

Past perfect. Hangt nu niet helemaal recht maar achter komt die ook nog wat meer richting de achterbrug als het goed is. Zullen we wel weer zien als de tandwielen klaar zijn.

Heb alleen de stalen blokken die op de achterbrug gelast gaan worden nog niet. Die zullen de komende week wel gemaakt worden denk ik. Heb ook de tandwielen mee gegeven dus hier zullen ook de gaten in worden gemaakt. Ook zal er een busje/adapter worden gemaakt voor het voortandwiel op de motor te kunnen bevestigen. Dit dus allemaal volgende week hopelijk.
Ben al erg blij met deze plaat nu.