Custom Bashan

Voor de hardcore pimpers en verbouwers van de quads.

Re: Custom Bashan

Berichtdoor ulleke » 29 apr 2010 17:07

klopt helemaal, alleen mijn maat heeft een oude draaibank en die CNC staat bij een buurbedrijf vandaar. die 6 uur zal wel overdreven zijn van hem denk ik. ik heb hier geen verstand van. het aluminium was volgens hem de beste soort voor dit werk?. als jij zo goed bent met alu bewerken vraag jij eens een prijs aan voor de rest van de chineesjes?.

Groeten Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor ulleke » 03 mei 2010 19:12

leek dus inderdaad alleen een kapot voorwiel, nieuwe spulletjes gemonteerd en oude naaf gebruikt weg getik. Voor de zekerheid de nieuwe naaf erop gezet en de oude laten reviseren. een van de naven was beschadigd zodoende.
Trouwens prima service van ALG, een van de bestelde naven was beschadigd. Ik had de keus of een nieuwe of een ander artikel tegen dezelfde prijs. Heb nu gelijk een nieuw zadel besteld en stuur de oude naaf terug. Pluim voor ALG bij deze.

Groeten Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor lzone » 09 mei 2010 12:43

mooie machine maar ik vind de verbreders iets te breed persoonlijk, en denk dat deze de sterkte van de achteras drastisch gaan verminderen doordat de wielen veel verder uit mekaar liggen en het drukpunt tog steeds in het midden van de as ligt
Grts Lzone
lzone
400cc

Berichtdoor ulleke » 15 mei 2010 18:59

Het is inderdaad een risico zo breed, maar een kennis van me heeft goede ervaringen met deze extreme verbreding. ik ga het gewoon uitproberen, ik hou jullie op de hoogte.

grt Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor ulleke » 18 mei 2010 20:04

Wederom twee pakketjes gekregen van ALG Moto. Een nieuw zadel ter compensatie van de slechte naaf. En wederom een nieuwe velg, de oude was weer gescheurd?. Het blijkt dat de aanslagnokken van de naaf net niet corrosponderen met het naafgat in de velg. Hierdoor trek je de velg op die nokjes en scheurt de velg?.

Heeft iemand dit wel eens aan de hand gehad?. De andere kant klopt ook net niet maar hier is de velg nog niet gescheurd. Aan de ene zijde toch maar de naaf vervangen en de nokjes bijvijlen tot deze perfect passen.

Ook binnen gekomen is de stickerset, Ik heb besloten het spuiten een jaartje uit te stellen omdat ik nog niet weet wat ik wil. Nu maar eens met wat Kleine stickers opleuken. Ik wil alleen nog een leuke oranje rimstriping voor op me velgen.

Morgenavond hebben we weer tijd en gaan we knutselen, dus morgen weer foto's.
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor fretje-pitbull » 18 mei 2010 20:24

zijn het je wielmoeren niet?
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor ulleke » 18 mei 2010 20:27

Ik maak morgen nog effe een foto, je kunt duidelijk zien dat de naafnokjes me velg kapot gedrukt hebben. Voor de zekerheid vervang ik wel de wielmoeren voor echte borgmoeren. Ik vermoed dat ze de eerste keer losgelopen zijn en zodoende de velg gescheurd is. dus echt zorgen dat de nokjes passen op het naafgat.
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Nieuwe foto's !!!!

Berichtdoor ulleke » 20 mei 2010 21:56

Nou vanavond druk bezig geweest, de velg en naaf gemonteerd. Het blijkt dat de naafgaten 5mm schelen met de originele velg. Die van ALG is 5mm kleiner?. De naaf die ze hebben gestuurs is ook kleiner dan de originele?. Ze hadden me toch verzekerd dat deze voor een 200s-7 was. Dit was dus de oorzaak van de tweede gescheurde velg. De eerste kwam waarschijnlijk door het loslopen van de moeren. Deze ga ik dan ook vervangen door echte borgmoeren.
Verder vanavond bezig geweest om de nieuwe spulletjes te monteren. Nieuw zadel en stickerset. Ben benieuwd wat jullie er van vinden?.

Groeten Dr
Grtz Ulleke aka Dré
ulleke
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor fretje-pitbull » 20 mei 2010 21:59

mooi gedaan,
is dat een handschoenbakje onder je koplamp?
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor spiderpig » 20 mei 2010 22:01

Ikvind de kleurcombinatie heel geslaagd ! Mooie quad :thumbup: .
spiderpig
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar projecten