Dat zal de dikste quad worden hè Dym. Motorsteunen en voetrem doen passen per meter Zo zal je wel je vrachtwagen nodig hebben voor vervoer. Maar toch groot respect man , ik zou er niet durven aan beginnen. maar das ws. te wijten aan de
The more i know about people The more i love my dog.
Ziet wr goed uit man en gaat aardig snel haha , wou dat ik de tijd en ruimte weer had om zo door te knalle , maar ja dat zal dr verlopig niet in zitten , ben benieuwd naar ut eind resultaat
ik ben zowaar even benieuwd als jullie hoor.het gaat inderdaad redelijk vlot voor het ogenblik. om de kappen zo goed mogelijk te laten passen heb ik toch geopteerd om terug de benzinetank van de jla te monteren.met de tank van de VFR ging ik veel te hoog uitkomen.het frame is nu al een serieus stuk verhoogt.zal nog iets moeten uitvinden voor de luchtinlaat want die filterbak is veel te groot en lomp.
dat is ook een oplossing.ik was eerst aan het denken om bussen te gebruiken om hem te verhogen daar het toch maar over enkele cms gaat.zal zien wat mij het betrouwbaarst lijkt op het moment zelf