sandhi,; schreef:@dim.. over het water had ik nog niet eens na gedachthet ging meer omdat ik het gewoon mooi vind om een gigantische achtervleugel te hebben.
DexterXL schreef:Itho??? nee toch???![]()
blij dat die dozen bij jouw staan.....en ze hier in de regio amper geplaatst worden
we hebben al veels te veel merken in het magazijn
dimpower schreef:sandhi,; schreef:@dim.. over het water had ik nog niet eens na gedachthet ging meer omdat ik het gewoon mooi vind om een gigantische achtervleugel te hebben.
zal zeker mooi staan.denk wel dat je hem serieus zal mogen verstevigen.hoe breder ,hoe groter de trillingen en het gevaar dat je kappen kraken of scheuren.
sandhi,; schreef:dimpower schreef:sandhi,; schreef:@dim.. over het water had ik nog niet eens na gedachthet ging meer omdat ik het gewoon mooi vind om een gigantische achtervleugel te hebben.
zal zeker mooi staan.denk wel dat je hem serieus zal mogen verstevigen.hoe breder ,hoe groter de trillingen en het gevaar dat je kappen kraken of scheuren.
zeker waar denk dat ik ook een paar extra pijpjes op het frame las om de vleugels te ondersteunen.. maar dat zien we wel weer als het zo ver is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten