Voor het komende najaar ben ik van plan om nog de nodige punten van de Madmax aan te pakken. Om de boel goed en netjes te houden ben ik van plan om de volgende dingen te gaan uitvoeren.
Onderhoud:
- Motorolie verversen Kmstand: 1500
- Kleppen stellen
Aanpassingen:
- Koelslangen vervangen en koelwater thermometer plaatsen
- Voltmeter plaatsen
- Benzineslang vervangen
- Aansluiting druppellader op accu aanpassen naar fatsoenlijke stekkerverbinding
- Accu aansluitingen fatsoeneren
De bestelling is in ieder geval gedaan, nu maar even wachten tot het pakketje aan komt.

Ik zit alleen nog even te twijfelen of ik de ingaande of uitgaande koelwater temperatuur wil meten? Het oververhittingslampje van een Madmax zit bij het thermostaathuis dus ingaande koelwaterstroom. Maar het heetste koelwater is natuurlijk de uitgaande stroom (waarbij het niet mag gaan koken). Wat is jullie mening?
Voor de 2 displaytjes dacht ik om het ongeveer op deze manier te monteren. De aansluitingen wil dan langs de achterkant van het spatbord / kap weg werken. Op een zelfde manier als de 3 schakelaartjes aan de rechterkant. Aangezien ik een mooi weer rijder ben, moeten een paar geisoleerde kabels daar niet voor problemen zorgen denk ik.

Verder heb ik nog wel een paar wensen om de wegligging nog verder te optimaliseren.
Wenslijstje:
- Nieuwe POM draagarm bussen
- Spoorverbreders achter