dimpower schreef:wat je ook kan doen is op de "Phongy-manier":met een houten latje of profieltje.is makkelijk om mee te werken/bewerken.je ziet het toch niet zitten daar het aan de binnenkant zit en zal minder buigen en steviger zijn denk ik dan een paar mm kunststofplaat.
Met hout is wel steviger ja maar ook weer wat zwaarder. En moet dit toch nog ergens aan bevestigen. Dus zal dan waarschijnlijk toch nog steeds bouten vanaf de buitenkant erin moeten draaien.
sandhi,; schreef:Kan je die doos niet een kwartslag draaien dan bijna vierkant toch gewoon met de polen omhoog
Gaat helaas niet met deze accu's, ze zijn vrij lang dus kan ze alleen zo plaatsen. De behuizing is dus ook niet vierkant, is 286 x 252 x 236 mm zoals ik het nu getekend heb. 286 past helaas niet in de hoogte.
slowstart schreef:Je kunt ook een buitenschakelkast gebruiken voor electra is vaak van kunstof met waterdichte sluitingen
Hier heb ik al voor gezocht ja maar kan niet echt wat vinden met de maten die ik nodig heb. Zoiezo voor de accu's niet en dat is eigenlijk het grootste probleem nu.

De rest van de elektra moet wel lukken, vrij makkelijk om daar behuizingen voor te maken.
Heb al wel iets in gedachte waarmee ik de accu's kan klemmen en ook meteen bevestigingen heb voor de deksel. Zal het weer even tekenen.