Hey Fretje-pitbull
Hij gaat lekker!!!!, rijbewijs kwijt voor twee maand.
Kan ik niet hebben, kost gelijk m'n baan.
Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen???
Je hebt in ieder geval wat te doen, alsof je niet genoeg bezig was.
Als ik de foto's bekijk ligt de Shin helemaal uit elkaar, volgens mij kan je hem strakjes dromen en met de ogen dicht monteren
Speling in de achterbrug zit volgens mij wel in elke Shineray als je het zo leest.
Heb het een groot deel kunnen opvangen met de bout en moer wat aan te draaien.
Banden voor staan nu op 0,8 bar en de vering geheel naar boven en ik moet zeggen dat het geheel niet verkeerd rijd.
Hij zwabbert niet meer over de weg en het naar rechts trekken is ook een heel stuk minder.
Ik wil alleen nog eens kijken of ik m'n achtervering wat strakker kan zetten (zal wel lukken) want de kont zakt naar mijn mening een behoorlijk eind in.
Ik heb net eens gekeken welke maat sproeier ik erin heb, tis een maatje 96!
Beetje klein en de luchtstelschroef stond geheel ingedraaid dus ook maar eens verder afgesteld.
Pak nu gelijk op en de choke werkt ook naar behoren, stationair loopt het ook beter.
Heb bij ALG gelijk maar een setje sproeiers (104/ 106) besteld plus een nieuwe iridumbougie (heb daar al goede ervaringen mee) bougiekap en een sportfilter.
Ben wel van plan om de filter te gaan ondersteunen dmv. een 2 tal veren.
Moet alleen nog kijken wat voor soort veren maar die zoek ik wel uit bij de DAF garage als ik daar in de buurt ben.
Zal wel een foto zetten als die erop zit.
Hoor het wel.
Greetz Ron