Heb gisteren het originele tandwiel van de CB400 aangepast zodat ie op men as van men Stixe gaat. De kern van het tandwiel was groter, gelukkig. Ik heb me een ring gedraaid en deze in het honda tandwiel gelast. Daarna heb ik op de freesmachine terug het zelfde gatenpatroon geboord zoals het originele Stixe tandwiel. De achteras zit terug in elkaar en de uitlijning van het motortandwiel naar het achterastandwiel ziet er goed uit.
Ik zie wel dat ik nog een probleem ga hebben met men ketting die over men achterbrug moet
De ketting van de motor naar het achterste tandwiel glijd over men achterbrug. Dat wordt dus een ander paar mouwen! Had gedacht aan een Ertalon blok/geleider te maken maar ik vrees ervoor of dit sterk genoeg is daar het juist gaat over de trekkant van de ketting.
Een derde tandwiel plaatsen zou ook een oplossing kunnen zijn.
Iemand een ideetje?

"Horsepower. Is not measured by the size of your exhaust tip. Don't be a dickhead"