Vandaag achterhuis + lagers thuisgekregen via Di-Nagyio. Alles gemonteerd , morgen proberen hem klaar te krijgen voor een testrit. Heb ook nog een verlanglijstje bij Saskia ingediend
Update-tje: morgen weer naar huis (eindelijk) . Pakketje van ALG is aangekomen, dus we kunnen verder met opbouwen. Nog 1 dag hier op Centre-parcs in Lommel en we kunnen weer. P.s. Bas is op dit moment quad rijden via Centre-parcs. Kost gelukkig weinig geld , jezus wat is dat duur Ze weten hier het geld wel uit je zak te kloppen. Maarja, allus voor het jong .
Vandaag alle onderdelen van ALG, die besteld waren , gemonteerd. Omdat de vorige eigenaar de quad gebruikt heeft om te toeren en te crossen , zag het frame er niet uit (kompleet mat) . Frame gespoten en uitlaat onder handen genomen ( was aardig geroest). Ook de pedalen ff bewerkt, resultaat: .
Kijk kijk, pa ook op de tour. Houdt wel ff rekening met de leeftijd, ja? Heb je al de klemmetjes voor de wandelstok? (ik wel!!) Koffertje achterop voor de zuurstof? whahaha
Daarnet ( jaja,op zondag !!) bezig geweest met de pijpenbuiger. Ff proberen voorbumper te maken. Die moet er deze week ook nog opkomen. Eerst een paar opties proberen. Die ik niet gebruik ,zal ik wel te koop zetten . Daarna gaan we eerst eens sparen voor de motor voor Bas . Manneke zit ook alweer zolang te wachten.