zaterdag het frame opgehaald deze is helemaal afgelast, ik had aardig zitten bakken dus ze hebben alles weg moeten halen en overnieuw moeten lassen en omdat ik bepaalde uitsparingen te groot had gelaten was de kans aanwijzig dat me frame ligt krom kon gaan trekken, dit is ook gebeurd

gaan we volgende week verrhelpen + de stuurstang verlengen deze moet 10cm verlengt worden omdat de quad nu een stuk hoger is..

tijdens het in elkaar zetten kwam ik er ook achter dat me motor steunen 1,5 cm te ver op zij zaten links of recht het is mar net hoe je het bekijkt

waardoor me ketting net tegen me frame aan komt.. ook maar verplaatsen volgende week

hier is duidelijk te zien dat de achteras een een beetje scheef us komen te staan dit is meer als je het horizontaal bekijkt waardoor het frame een beetje schuin komt te staan als hij op ze wielen staat.. en ik ben bang dat er dan aan de ene kant van me as wat meer duuk kom te staan..
hier de wieltjes er op..

even op de heftruuk 2 laagjes omhoog want hij staat aardig in de weg op de begane vloer.. als ie in elkaar zit..

hier op ze nieuwe plekje voorlopig.. hoog stuurtje derop kan ik lekker recht op blijven zitten..