jdrulez schreef:Hey broertje, heb je nog iets in gedachten? Je maakt we wel nieuwsgierig hoor..
ja broer
maar dat vertel ik lekker nog niet

jdrulez schreef:Hey broertje, heb je nog iets in gedachten? Je maakt we wel nieuwsgierig hoor..
jdrulez schreef:polletje schreef:bashanboy schreef:nee, je zult wat dingetjes om moeten buigen. en je zult ook wel dunne rubbers moeten gebruiken
zijn die rubbers die tussen de moeren zitten waar je de kappen mee vast schroef niet iets??? of is dat tedun?
Nee das echt te dun, je moet ook industrie kwaliteit gebruiken geen prut. Gewoon ff naar een autowinkel gaan, daar hebben ze wel rubberen opvul ringen.
ulleke schreef:Terecht maar ik stuur ik je volgende week nog een pb tje als ik weet wat we aan rubbers hebben. ik kan ze op maat stansen dus laat de maat maar weten. Kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Waar kom je vandaan.
Grtz Dr
ulleke schreef:Terecht maar ik stuur ik je volgende week nog een pb tje als ik weet wat we aan rubbers hebben. ik kan ze op maat stansen dus laat de maat maar weten. Kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Waar kom je vandaan.
Grtz DrTheBlackDiamond....... Fucking Legal Street Rules
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten