het sleutelen is ook net zo leuk, mss nog leuker... dus vandaag heb ik weer aan het sleutelen geweest (zoals elke dag bijna), men verlagings plaatjes gemaakt, en netjes gespoten.. en een beetje aan het prutsen geweest met de voorlichten (voorlopig) morgen ga ik in een brico enkel ijzerprofielen halen om dit netjes te maken en deze dan uiteraard ook snel meespuiten

maar hier zijn de foto's
dus de verlaging..

Dit was de originele hoogte :s

verlaagt van vooren

en aan de zijkant deze hangt een beetje naar vooren maar eens je er gaat opzitten gaat hij achteren meer zakken als vooren zodat hij horizontaal hangt tijdens het rijden. eveneens als de assen vooraan, als je gaat zitten komen deze mooi horizontaal.

verlaagd achter (waar mijn zelfbouwnummerplaathouder mijn plaat onderaan +-2 a 3cm onder mijn band brengt)

Verlagingsplaatjes achter, heb ik gekozen voor 4 ijzers van 8mm dik x 200mm lang x 40mm hoog en M14 bouten met blokmoeren tussen de veer en de originele plaatjes heb ik alles opgevuld met rondellen zodat deze niet samengeperst worden bij het aantrekken (dan kan ik de moeren harder aantrekken zonder de plaatjes krom trekken want dit geeft te veel kracht op de lassen en de bouten tijdens het rijden met de trillingen

verlaging vooraan zelvde hier met plaatjes van 8mm x 150mm x 40mm (als je langer gaat dan komen de remklauwen tegen de plaatjes en kon ik niet volledig meer afdraaien)

ook vooraan alles netjes opvullen met rondellen, waarvan er net 11 M14 rondellen tussen passen

mijn origineele voorbumper die ik wat aangpast heb tot achterbumper (eindelijk gemonteerd)

en de voorlichten die ik hoop zo netjes te kunnen monteren, dit is nog maar voorlopig, maar ze komen normaal op dezelvde plaats,
ik hou jullie nog wel op de hoogtte morgen hoe het gegaan is