Ik wist voor de aanschaf al (dankzij dit forum) waar ik op moest letten, dus de
speling had ik al gevonden, alleen tot gisteren aan toe niet boven de 50 km/h
geweest, dus toen ik gisteren het buitengebied in ging....tsjaa
Ik zou nog steeds wat foto's plaatsen, dus daar gaan we dan maar weer:

Nieuw koelsangetje, nieuwe olie, oude was echt bagger, een echte NGK bougie
erin, en mijn oplossing voor de kenteken papieren, een pvc 40mm buis met
schroefdop, deze is intussen hoogglans zwart gespoten, ik twijfel alleen of ik
de ijzeren beugels of pvc beugels ga gebruiken, voor duurzaamheid zou het de
ijzeren moeten worden, dan moet ik alleen de M6 moeren op het frame uitboren
totdat er M8 doorheen past.
Intussen zit hij weer volledig in elkaar:



Ook heb ik gisteren de remmen onder handen genomen, op snelheid komen is 1,
maar op tijd stilstaan wil soms ook fijn zijn, aangezien ik dinsdagavond bij het
proefrijden wou remmen om rechtsaf te slaan, bedacht de quad dat rechtdoor
veel leuker is, gelukkig kwam er niks aan, dus na het keren gelijk weer hem in
de schuur geparkeerd.
Gisteren even remvloeistof gehaald, want het moest DOT 5.1 zijn, en had alleen
maar DOT 4, na het vullen begonnen met het verversen, achter kwam er een
zooi uit, uiteindelijk weer netjes helder, rechtsvoor kwam er lucht uit, daarna
zwart, en ook weer helder, linksvoor kwam er een paar belletjes uit, maar wel
gelijk helder, dus toch maar even doorgegaan....en wat denk je? sta echt een
stuk eerder stil.
Ook deed de parkeerrem het niet, deze hoefde alleen maar afgesteld te worden,
ook deze doet het weer.
Vandaag een beste bestelling bij ALG-moto geplaatst, lekker vlot in de reactie
terug, en even vriendelijk, als het mee zit ligt het van het weekend in huis,
dan kan het volgende week een keer gemonteerd worden.
Ook gisteren gezien dat de koelfan het niet doet, wel jammer dat er geen
temp.meter op zit, nu word het gokken of hij niet te warm word, misschien
maar ens gaan kijken voor een Bashan 250 teller setje, en dan een loze temp.meter
erop......