1Hustler compleet 2Dragon compleet 3Dimpower compleet 4Jingling brothers compleet 5Sandhi compleet 6Selwyn compleet 7Bashanboy/ Spiderpig nog in te sturen 8Slowstart compleet 9Chevy35 compleet 10Ulleke compleet 11Black mamba compleet 12Mobydirk nog 2 foto's in te sturen.
Graag allen zsm de foto's en omschrijving insturen. Dan kunnen Mike (Hustler) en ik de kalender afmaken en zorgen dat ie op tijd klaar is.
Na een klein tipje van 4 wieltjes nog wat extra uitleg hieronder. Er was wellicht de verwarring dat de kalenders enkel voor de modellen was? Dit is niet zo iedereen mag er een bestellen.
Voor alle forum leden geldt graag even aangeven of je de kalender wilt kopen. Deze is dan af te halen op de clubdag of hij wordt opgestuurd.
1Hustler compleet 2Dragon compleet 3Dimpower compleet 4Jingling brothers compleet 5Sandhi compleet 6Selwyn compleet 7Bashanboy/ Spiderpig nog in te sturen 8Slowstart compleet 9Chevy35 compleet 10Ulleke compleet 11Black mamba compleet 12Mobydirk compleet
Graag allen zsm de foto's en omschrijving insturen. Dan kunnen Mike (Hustler) en ik de kalender afmaken en zorgen dat ie op tijd klaar is.
Na een klein tipje van 4 wieltjes nog wat extra uitleg hieronder. Er was wellicht de verwarring dat de kalenders enkel voor de modellen was? Dit is niet zo iedereen mag er een bestellen.
Voor alle forum leden geldt graag even aangeven of je de kalender wilt kopen. Deze is dan af te halen op de clubdag of hij wordt opgestuurd.
Ik heb de madam alweer een paar keer proberen te bereiken. Snap niet waar de foto's blijven, zo moeilijk is doorsturen toch niet . Baal er echt van , dat ik dit allemaal ophou, sorry Dr