Wilde vandaag nog ff lekker door de sneeuw crossen. Is alles verdwenen Gisteren lag er nog 14 cm. Ach ga ik toch stiekem op het strand crossen. Was ook best leuk, gelukkig is het zand vrij hard door gesmolten sneeuw (ivm straatbanden). Jammer dat later bleek dat m'n brandstofkraan lekt als een gek.
Hier het zelfde, de dooi slaat toe. Ik ben vanochtend 10 min rond geweest en was zeikes nat. Dus snel weer naar huis en lekker bij de houtkachel gaan zitten.
bammertje schreef:en het is alweer een beetje voorbij wachten op de volgende sneeuwvlok
Genoeg gewacht! Weer lekker in de verse sneeuw gecrossed. Alleen heb ik spijt dat ik die crossbandjes heb verkocht. De Maxxis Dirt bandjes hebben de grootste moeite om grip te houden in de sneeuw. Maarja, zijn ook road tires.
Ja lachuh is dat he, lekker driften. Kan nu tenminste weer driftend over de rotonde in het dorp, zonder dat mijn achterbrug naar de kl.... gaat Was wel drijfnat na 5 min.
ik ook vanavond nog ff ander half uur lope driften!!! was na 5 min zeik en zeik nat maar ook al steen en steen koud! even doorbijten en gas met die zooi!