eventjes voorstellen vanuit het Limburgse Heuvelland.

De plaats om je voorsteltopic te maken.

eventjes voorstellen vanuit het Limburgse Heuvelland.

Berichtdoor Pim Smeets » 27 apr 2010 23:05

hallo allemaal,

Ik ben hier al enkele weken mee aan het lezen en bedacht me net dat het toch eens tijd wordt om mezelf netjes voor te stellen.

Ik ben Pim, 29 jaar, getrouwd, wonend in het heuvelland (nabij Gulpen), vertegenwoordiger van beroep bij Fabory (www.fabory.nl) en sinds kort eigenaar van een nieuw speelgoedje.
Bashan 200 cc uit april 2009 (model 7 als ik me niet vergis). Quad heb ik tweedehands over kunnen nemen met 2000 km op de teller. Zo goed als nieuw dus en altijd netjes mee omgegaan (door dame gebruikt).

Heb de quad gekocht doordat een vriend van me een Barossa Cheetah had aangeschaft en ik dat wel erg geinig vindt om in het weekend eens samen een stukje te gaan rijden. Heb tot nu toe iets meer dan 200 km gereden en bevalt prima. Wegligging wel oke, geen grote defecten (op een nieuw remvloeistofreservoir en een achterlampje na). Quad is standaard en haalt 95 km/h (nog even met gps verifieeren, maar auto's op provinciale weg worden alleen maar kleiner als ik vol gas rijd).

Eigenlijk heb ik weinig tijd voor de quad en rijd een leaseauto, maar zulk speelgoed maakt me helemaal blij. Als ik even tijd heb ga ik een blokje rijden; al is het maar kort stukje.

Aangezien ik nu via een gsm op het forum aan het kijken (en nu aan het typen ben) kan ik jullie nog niet van foto's voorzien. Houden jullie tegoed. Bashan is in ieder geval volledig origineel! Niet spannend qua foto dus eigenlijk.

Op termijn; andere uitlaat (van een ducati), andere accu (deze is zeer zwakjes merk ik; weet niet of het de accu of de dynamo is) en verder gewoon in orde houden. Olie en koelvloeistof is reeds ververst door superieur spul afkomstig van een Zwitserse fabrikant; stuk soepeler!
Wel merk ik soms dat als ik gas los laat er een ratel voorin ergens zit; kortstondig gas geven en loslaten betekend dat de ratel weg is; lijkt wel ketting die dan trilt. Verder geen klachten!

Leuk dat er een forum voor bestaat en ALG bestaat (remvloeistofreservoir bij besteld).

Voor vragen omtrent bevestigingsmaterialen,chemicals en tools, kijk even op de website van mijn werkgever: www.fabory.nl. Voor vragen over iets; let me know! (en nee; ik maak geen reclame nu; puur informatief bedoeld naar de klussers hier).

Tot een volgende keer!

Groeten van Pim
beginner op de quad; professional in de auto!
Pim Smeets
300cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: eventjes voorstellen vanuit het Limburgse Heuvelland.

Berichtdoor Draco » 28 apr 2010 07:29

welkom :clap:
You Drive A What?
Draco
450cc

Berichtdoor Chucky » 28 apr 2010 07:39

Welkom op't forum!
Gulpen, dat is in de buurt (heb zelf ook voorheen in Epen gewoont (steenworp afstand :P).
SHINERAY XY250STIXE Spyder
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor bashanboy » 28 apr 2010 08:33

welkom op het forum :thumbup:
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor pieteratv » 28 apr 2010 08:39

welkom en veel plezier met je quad, die ratel hoor ik ook sinds ik voor een groter tandwiel gemonteerd heb, ik moet hier nog naar kijken maar ik vermoed dat de ketting af en toe tegen de binnenkant van de afdekkap aan slaat bij het loslaten van het gas.
pieteratv
350cc

Berichtdoor roonroon » 28 apr 2010 09:04

Hallo Pim,

Welkom hier op het forum en veel plezier op het gezelligste forum en met je quad.

Groeten uit het Oosten des Land's

Ron :-)))
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
roonroon
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor china-freak » 28 apr 2010 16:15

hey , in gulpen woon in lemiers ;) en uhm fabory daar bestellen wij vanuit bedrijf steinbush alle bouten enzo van , buuren van ons van het tuincentrum de inde ;)

meschien leuk op eens een rit te gaan maken :D :clap:

trouwens vanwaar komt die barossa ?? ik heb tijdje geleden een barossa cheetah 170 cc naar jullie kant verkocht.
lijkt me wel eens leuk te weten hoe met mijne gaat als het de zelfde is ;)
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc

Berichtdoor Chucky » 28 apr 2010 21:10

Ik voel een mini meeting aankomen onder de Zuid-Limburgers :P
SHINERAY XY250STIXE Spyder
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

Chucky
500cc
500cc

Berichtdoor Pim Smeets » 29 apr 2010 06:41

Chucky schreef:Welkom op't forum!
Gulpen, dat is in de buurt (heb zelf ook voorheen in Epen gewoont (steenworp afstand :P).

Dank je wel;ik woon in Partij; tussen Gulpen en Wahlwiller in (maar dat zul jij als oud Epenaar wel weten.
Pim Smeets
300cc

Berichtdoor Pim Smeets » 29 apr 2010 06:42

pieteratv schreef:welkom en veel plezier met je quad, die ratel hoor ik ook sinds ik voor een groter tandwiel gemonteerd heb, ik moet hier nog naar kijken maar ik vermoed dat de ketting af en toe tegen de binnenkant van de afdekkap aan slaat bij het loslaten van het gas.

Dat geluid is nu ineens weer weg sinds ik laastst 15 km over de snelweg met volle gas heb gereden. Quadje z'n km-teller gaf 99 km per uur aan; hij heeft toen even flink moeten werken (is ook aan het verbruik te merken; vorige keer 1:30 nu 1:20.
Pim Smeets
300cc

Volgende

Keer terug naar Me and my quad