Stixe250

Hallo allen,
Ben sinds 3 weken in bezit van een Shineray 250 ST-9E uit 2009. Heb hem gekocht omdat ik zeer korte stukken rijd met de auto.
Bij aanschaf:
-Problemen met het benzinekraantje. Deze vervangen voor eentje die op vacuum werkt.
-Spruitstuk was rondom gescheurd, deze vervangen voor een nieuwe.
-Accu was overleden, vervangen voor een andere.
-Spanningsregelaar stuk (steeds een doorbrandend achterlicht) vervangen voor een nieuw exemplaar.
- Verschillende bouten vastgedraaid.
Gisteren is mijn kettingrol eraf gevlogen, en hierna mijn ketting gebroken waar deze in de schakel vastzit.
Ben sinds 3 weken in bezit van een Shineray 250 ST-9E uit 2009. Heb hem gekocht omdat ik zeer korte stukken rijd met de auto.
Bij aanschaf:
-Problemen met het benzinekraantje. Deze vervangen voor eentje die op vacuum werkt.
-Spruitstuk was rondom gescheurd, deze vervangen voor een nieuwe.
-Accu was overleden, vervangen voor een andere.
-Spanningsregelaar stuk (steeds een doorbrandend achterlicht) vervangen voor een nieuw exemplaar.
- Verschillende bouten vastgedraaid.
Gisteren is mijn kettingrol eraf gevlogen, en hierna mijn ketting gebroken waar deze in de schakel vastzit.