Hallo mensen,
Mijn naam is Frank en ik kom uit het Brabantse plaatsje Bakel. Ik heb nog geen quad maar ben voornemens er één aan te gaan schaffen. Ik heb al veel informatie op dit forum gelezen. Ik denk dat ik ga voor een compleet zwarte Madmax. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een 300cc maar een 250cc met alle modificaties (lagers en keringen, tandwielen, luchtfilter, sproeier) waardoor de max snelheid op zo'n 100 km is ook voldoende. Ik zag er in de te koop sectie één te koop staan van x187 die eigenlijk precies aan mijn wensen voldoet. Helaas komt deze echter een half jaartje te vroeg voor mij aangezien ik volgend voorjaar pas tot definitieve aanschaf wil overgaan. Ik heb namelijk geen garage en wil achter in mijn tuin (die ruim groot genoeg is) een speciale stalling voor de quad bouwen (verrijdbaar). Ik vind het namelijk geen optie om de quad de hele winter buiten te laten staan in weer en wind.
Dit forum staat vol met super bruikbare info waardoor voor mij de drempel om een Chinese quad te kopen zo'n beetje volledig weg is.