nu een (korte) flashback naar mijn jeugd...

Het begon allemaal op mijn 16e met een scootertje..
uiteraard opvoeren en naar (illegale) meetings gaan om te sprinten/racen.
In de tussentijd geholpen bij de SOBW ( NK scooter race ) Scootertuning.net & scooterz.tk
( forum met 25.000 users!! ) als moderator / hulp op meetings
Dit inmiddels 2 jaar gedaan en op mijn 18e besloten om zelf mee te gaan racen bij de SOBW. Helaas na 2 maanden een ernstig ongeluk gehad. Ik ben zo dom geweest met de racescooter op straat te gaan rijden en er sloeg een (vrouw..

Helaas zal ik nooit meer een wedstrijd mogen rijden van mijn vriendin en ouders.
Tot in 2006 er uit ontevreden over de SOBW een nieuwe stichting werd opgeroepen door Scootertuning.net dit werd de SBO ( scooter race & Brommer sprint organisatie )
Bij deze organisatie was ik er vanaf het begin af aan bij.
IN het begin als baancommissaris en later ook wedstrijdleider.
Hier een supertijd gehad, met races op banen SPA, Hockenheim enz.
Helaas ben ik hier zo'n 2 jaar geleden gestopt (met gemengde gevoelens )door de drukte met mijn bedrijf.
Afgelopen zomer kwam een vriend van me naar me toe met een quad,
een bashan 200-7, gaaf ding en reed leuk. Ik had wel eens op en quad op vakantie's gereden maar nog nooit in NL. Twijfels of ik er ook 1 zou kopen maar uit eindelijk niet gedaan

Afgelopen januari/Februari naar Egypte geweest om te duiken. en ook weer een stukje door de woestijn gereden met de quad. NU had ik zoiets van DAMN nu MOET er ook 1 in nederland komen.... 10 feb s' morgens om 5 uur thuis gekomen en 8 uur later een quad gekocht via MP een bashan 200-7 ( iets met je moet het ijzer smeden als het heet is...

Hij bleef alleen veel stotteren in het begin en heb hem op een vrije middag ff nagekeken,
het bleek een kapot spruitstuk te zijn.. ( wat de oude eigenaar niet had gezegd.. )
dus gelijk een nieuwe besteld en een tuning CDI )
want ook deze quad zal alles behalve standaard blijven...
zal binnenkort foto's+werkwijze online plaatsen van
Howto CDI vervangen naar tuning CDI
Howto spruitstuk vervangen
Dus hoop ook op dit forum een toevoeging te worden