Ik ben toevallig op dit forum terrecht gekomen via google, toen ik info aan het zoeken was voor de Mad Max

Zal me even voorstellen, ik ben Jacob kom uit best ( brabant ) en ben 29 jaar. Werk al sinds jaar en dag in de (renovatie) bouw als straler/voegenhakker.
Zoals vele hier een petrol head.
Had al wat voorsteltopic gelezen waar men vorige voertuigen showde zal ik ook maar even doen dan

- Golf 2 1.3 1986, geen foto's van niks bijzonders. 1 jaar in bezit geweest
- Polo 6n 1.4 1999 op porsche velgen en leuk getuned. 6 jaar in bezit gehad.

-Volvo v70 2.5 liter automaat 1998 1 jaar in bezit geweest

- Polo 6n 1.6 1997 9 maanden in bezit

- Momenteel rij ik in een Audi a3, beetje gemodificeert al met xenon, gechipt en velgen zwart gecoat 140 pk

Verder heb ik ook een waslijst aan scooters gehad, heb er momenteel nog 2. Waar ik regelmatig shows en meetings mee afga.
- Batavus Batavette uit 1969 met een Yamaha Aerox LC blok ( zelfbouw ) 7 jaar in bezit, steeds extremer verbouwd.

- Honda Wallaroo uit 1996 COMPLEET verbouwd, special paint, chrome etc etc al 5 jaar in bezit. Sta er regelmatig mee op shows en meetings in binnen en buitenland.

En de combo van mn Audi en wallaroo

En mn prijzen die ik er tot nu toe mee heb gewonnen

Maar goed, ik zit hier dus om meer te leren over Quad's en te kunnen mee genieten van jullie projecten

En misschien ooit zelf een projectje te beginnen, ik hoop een Mad Max..
Ik heb zelf nog nooit gereden op een quad, dus weet niet of ik meteen met een ''duurdere'' moet beginnen of een leuke 2dehandse waarop ik het kan leren.
Misschien heeft iemand iets leuks te koop voor me ?
MVG Jacob