Ik ben timothy en kom uit hartje rotterdam!:D ben 20 jaar oud en doe een opleiding tot 1e autotechnicus, heb een werkplek bij een vw/audi/seat dealer en bevalt zeer goed!
ik ben al een tijdje ingeschreven op dit forum en zat op de achtergrond veel mee te lezen en dergelijke maar nooit een quad gekocht, nu dus wel! het is de oude/voormalige bashan 200 s-7 van BRICK vanaf t forum, woonde lekker dichtbij dus dat was mooi meegenomen.
foto van de quad:

hiervoor ook andere transportmiddelen gehad zoals;
-een paar scooters(projecten)
-*kuch*een smart(..)
en een tijdje de oude auto's van me broer;
-een peugeot 306 sedan(ex-marechuasse auto)
-een getunde plastiek fantastiek(maar wel op een mooie manier vind ik) peugeot 206 gti matzwart
-een polo coupe
-daarnaast had ik kort geleden had ik een golf 4 tdi getuned van 130 naar 211 pk en 450nm, dat was een erg leuk speeltje en lekker zuinig ook. nu dus alleen een quad. voor weinig km, woon werk verkeer.
foto's:

het quad rijden is nog wel even wennen, het schakelen gaat wel goed alleen het duimgas vind ik een beetje irritand en de bochten moet ik nog goed gaan oefenen zodat ik er een beetje vlot doorheen kan.
nadat ik de quad had opgehaald reed ik onderweg naar huis en viel de quad plots uit:O erg balen natuurlijk en had brick even gebeld, deze vond het raar en kwam gelijk even langs om te kijken wat er was! erg aardige jongeman. na wat dingen te hebben gecontroleerd was zijn conclusie de koppaking, nu hebben we besloten dat hij de koppaking zou bestellen en dan wanneer deze binnen is gaan we hem samen repareren! erg behulpzaam en erg aardig dus! dus nog even afwachten en dan kan ik weer heerlijk rijden en oefenen!:D