hallo , naar een tijdje quadloos te zijn geweest heb ik eindelijk weer een nieuwen quad het is een suzuki ltz 400 cc geworden uit 2005 . ik heb hem al een beetje schoon gemaakt , zoo als de bumper weer terug op nieuwen glans en de nerfs , van de bumpers zijn foto;s van de nerfs niet die komen morgen .
verschil links opgepoests rechts nog gewoon
de FP uitlaat
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
Zo dan Das een ereuuuuuuuuuuuuuuuug mooi quadje. Nu maar hopen dat je er veel plezier van hebt. Heb je ook een nieuwe helm gekocht?Hij kleurt zo mooi bij de quad.
haha ik laat gas los als ik jullie zie en rij er achteraan jhaa is met kenteken we hebben hem uit belgie gehaald , nu moeten we alleen nog gaan keuren enzo . maar dat moet nog wachten omdat er geen E merken in de lampen zitten enzo
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
Als de quad in belgie een kenteken heeft gehad en je hebt de gegevens en kopie kenteken papieren zijn ze bij de rdw VERPLICHT om ook een kenteken in nl uit te geven.De quad heeft namelijk al een technische keuring gehad dit is sins de eenwording van europa in alle lidstaten van europa geldig als zijnde algehele type keuring.Dus mocht jou quad op kenteken hebben gestaan in belgie dan krijg je deze hier in nl ook.
heel mooi ding beetje jaloers maarja ik zal nog wel even bij de bashan blijven mijn pa praat al wel over een ktm 525xc maarja of die er ooit komt.... ik hoop het