ik heb ze gekocht van Sandhi hier op het forum in 2de hands.maar je vindt makkelijk verkopers als je ze met mr.google opzoekt.beetje prijs vergelijken want er zit nogal wat verschil in prijs tussen de verkopers.ook opletten want bij sommige is alles apart te bestellen:de handkappen,dan de spiegels en de beugels.
Ja dat had ik al gezien. Kheb zaterdag nog ff mijn stuur bekeken, maar heb volgens mij helemaal geen ruimte meer aan de rechterkant voor de kapbeugel ivm de hoofdremcilinder. Neemt namelijk wel heel veel ruimte in.
Zo vandaag eindelijk eens kunnen rijden. Al de aanpassingen zijn klaar en het zonnetje schijnt. (wat wilt een wokrijder nog meer?) De volgende punten aangepakt. -Carburateur: gereinigd en van sproeier 98 naar 102. Trekt een stuk vlotter door. En ik begin hoger in de toeren te komen. Moet nog fijner afgesteld worden. -EGR er af gehaald en plaatje gemonteerd. -Wiellagers voor naar SKF (moest niet maar mijn bestel bedrag was anders te laag). -Achteras lagers omgezet naar SKF. -Nieuwe keerringen. -Tuningtandwiel achter en voor vervangen. -Ketting vervangen voor een degelijke O-schakel ketting van Motorketting.nl en netjes gespannen. -Banden beetje gepimpt. Mag ook wel is duur schoeisel voor een quad en die mogen gezien worden. -Alles eens gepoetst en gesmeerd. Plaatjes komen binnenkort.
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating, it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks. It's only a pity that the management system is so temperamental
In zijn 3 6800 en in zijn 4 5500. Er moet meer uit te halen zijn in zijn 4. Maar ik had ff een rare wobbel in zijn 4 en ben toen rustig naar huis gereden. Ik heb altijd een poetslap mee die ik normaal bij mijn accu heb liggen. Die bleek dus niet goed opgeborgen en trok ik met mijn ketting mee naar mijn tandwielkast. Verklaarde meteen die wobbel. Wel meteen een hele schone ketting dus die meteen met de juiste spray in kunnen smeren.
Morgen weer een nieuwe dag om verder te testen. In ieder geval wat meer lucht want hij klinkt niet zoals het zou horen.
in zijn 3 kan idd hoger, had hem al zonder openfilter op de 6900 tpm met een 100 sproeier, morgen zal ik aan het testen gaan, zal de resultaten hier op het forum dumpen
Ok, luchtschroef staat nu op 2 slagen en spoeier 102. In zijn 4 6000 toeren en trekt nu behoorlijk vlot op. Ik ga het voorlopig zo laten want hij loopt nu als een zonnetje. Hierbij de beloofde foto's.