Cilinder en zuiger binnen:D:D:D alleen zijn ze mijn kleppendeksel er vergeten bij te doen?? beetje raar, mja ik heb ze een mailtje gestuurd (ding was toch 20 euro!)
tsja... nu kan ik dus nog niks, zonder pistonpen... en dat kapje heb ik ook vrij snel daarna nodig kan ik nog n week gaan wachten, en dan ga ik er nog van uit dat ze meteen toesturen....
het is heel netjes opgelost. ik ben gisteren gebeld doorr een mevrouw van alg, die mij vertelde dat ze een mail had verstuurd naar mij, maar dat ie in concepten was blijven hangen. hierin had ze staan dat ik het geld van de kleppendeksel terug krijg, omdat die niet meer op voorraad was. en omdat de pakketdienst op haar stond te wachten toen ze dit aan het zoeken was zij ze in de haast de piston pen enz. te zijn vergeten. de pistonpen met veertjes zijn dus in een envelopje gegaan en zullen in deze dagen alsnog komen, de kleppendeksel krijg ik mijn geld voor terug. want er komt een grote bestelling van hun aan naar china, maar die is pas eind november binnen.
Al met al vind ik dat ze het heeel netjes regelen. wel jammer dan ik zonder kleppendeksel zit:-(