Me and my Jla Loncin

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Me and my Jla Loncin

Berichtdoor Remy » 25 jun 2013 12:06

Ben je al bouten en moeren verloren? Of heb je ze allemaal nagelopen/vervangen/ van loctite voorzien? In ieder geval veel plezier ermee. Maar het binnenwerk van de motorblok is volgens mij nog standaard? Wat heeft hij dan "aangepast"? Andere zuiger erin ofzo?
Remy
400cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor pmhvanes » 25 jun 2013 13:18

(Remy) er wordt gewoon niets gedaan is gewoon standaard,die quads worden in de krat voor 80 procent in elkaar gezet geleverd,je meent toch niet dat ze iedere blok open maken en er iets aan veranderen is heel makkelijk geld verdienen,je kunt het immers niet kontroleren,het is gewoon een trucje,maar welkom en hopelijk veel plezier met de quad,enne foto's
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor Firehuntah » 25 jun 2013 16:25

dimpower schreef:in belgie wordt de btw betaald op het bedrag die op de factuur staat.dus je hebt geluk zolang je al geen btw aan die oplichters hebt betaald.

Jullie heb het wel goed daar in Belgie zeg. :evil: Was even vergeten dat hij ook in Belgie woont. ;) Hopelijk heeft hij dan toch geluk inderdaad. :thumbup:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

Berichtdoor friesequad » 25 jun 2013 18:40

is opzich mooi opgelost zo :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Dirty Old Max » 25 jun 2013 21:56

Ze flikken het iedere keer weer he, die oplichters. Niemand kan het nalopen of er veranderingen zijn gedaan, tenzij je xray ogen hebt.
Maar goed, nog veel rij en sleutel plezier met je quad Yassin. :thumbup:
Dirty Old Max
250cc

Berichtdoor Remy » 25 jun 2013 23:12

pmhvanes schreef:(Remy) er wordt gewoon niets gedaan is gewoon standaard,die quads worden in de krat voor 80 procent in elkaar gezet geleverd,je meent toch niet dat ze iedere blok open maken en er iets aan veranderen is heel makkelijk geld verdienen,je kunt het immers niet kontroleren,het is gewoon een trucje,maar welkom en hopelijk veel plezier met de quad,enne foto's

@ Peter, het was een sceptische retorische vraag betreffende de zuiger. Mijn persoonlijke 1e reactie zou zijn om te vragen wat ze in hemelsnaam dan vervangen hebben (en uiteraard vragen of je het oude slechte onderdeel eens kunt bekijken. Oeps de oudijzerboer is gisteren net langs geweest, sorry) :o :o :o

@ Yassin, hopelijk beleef je veel rijplezier met je quad, tips en goede hulp is hier op forum zeker wel te vinden.
Remy
400cc

Berichtdoor YassinG » 26 jun 2013 08:43

Kent iemand nog een andere quadshop in belgië of in de grensstreek voor onderdelen?
YassinG
50cc

Berichtdoor YassinG » 26 jun 2013 11:35

ben meer bepaald op zoek naar de fusee van de wielophanging (vraag me niet waarom :naugthy: ), ik kan ze online bestellen via q-trading zie ik maar dat is 3 dagen wachten, ik zou gewoon zelf ergens het onderdeel willen gaan halen
YassinG
50cc

Berichtdoor BBQBarman » 26 jun 2013 12:45

YassinG schreef:ben meer bepaald op zoek naar de fusee van de wielophanging (vraag me niet waarom :naugthy: ), ik kan ze online bestellen via q-trading zie ik maar dat is 3 dagen wachten, ik zou gewoon zelf ergens het onderdeel willen gaan halen

Misschien past een fuseekogel van een bmw e34 derop
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Firehuntah » 26 jun 2013 16:09

Bij Q-trading kun je niks meer kopen via de webshop, dit bedrijf is al een tijdje geleden afgebrand. Denk niet dat er een winkel is die zo'n dingen op voorraad heeft liggen. Weet zoiezo niet wat er in Belgie allemaal is. ;)

Maar ben toch nieuwsgierig, hoezo al een nieuwe fusee? :eh:
E-Streetquad project - www.e-streetquad.nl
Firehuntah
500cc
500cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad