Hi There it's Me,`Limbostrongman`and his `The Dark Knight"

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: `Limbostrongman`and his `The Dark Knight`Just ons of a Kind

Berichtdoor limbostrongman » 22 nov 2012 09:21

Peanut schreef:Misschien leuk om hem eens te zien op een clubdag.
Ben benieuwd! :thumbup:

Lijkt me leuk.......................................By the way ik was vorige week nog in Hoofddorp,op Bervoetsbos en was International Referree on the Strongest man game in Hoofddorp,op het Burg.van Stamplein afgelopen zomer............Clubdag????.........ik moet even bijgespijkert worden wie wat waar.......deelnemers enz........zijn en worden er ook touren geregeld en georganiseerdt........zoals hier in het zuiden des landes zoals een dikke vette Mergellandroute rijden.......
limbostrongman
100cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor limbostrongman » 22 nov 2012 09:32

digikorrie schreef:Hoi Limbostrongman,

Misschien kun je ons een vertellen.....wat is de basis van je quad.....welk merk en type en diameter velgen zijn dit..... ook de bandenmaat....zo help je ook weer andere zelfbouwers om verder te komen....zit ook de standaard achteras er nog onder.....of ander welk merk en type dan nu....Nice To meet you :D

Yep dat kan ik zeker en ik kan je vragen beantwoorden............de Quad heeft de basis van een CPI cs 250 cc........zoals ik al eerder schreef is een cpi standaard al een 2 cilinderbloc......daarom de keuze voor dit soort racebloc omdat ik niet geheel en helemaal te koop wil lopen voor de mannetjes in het blauw.......in eerste instantie valt het niet op omdat het ook een 2 cilinderbloc is........de leek politieagent ziet het niet.......doordat hij ligt als een blok op de weg en maar 5 centimeter speling heeft van het wegdek en anders de carterpan schraapt over het wegdek heb ik 4xsteek 100 "15 45 205.........snelheidsbanden......de as is hetzelfde.......en draagt de kracht.....doordat hij nu een ander bloc heeft en verlengd,verlaagd,en verbreed is......ik bedoel met aanpassingen aan het chassis anders paste het bloc niet.....de veren zijn van een R1 racer.......en zoals ik al zei liggen er sinds een paar weken 2 nieuwe GSX-R 1000cc Uitlaten model 2013 eronder........Maar ben wel nieuwsgierig naar meetings in het zuiden des landes en touren..........who knows we will meet us!
limbostrongman
100cc

Re: Hi There it's Me,`Limbostrongman`and his `The Dark Knight"

Berichtdoor limbostrongman » 22 nov 2012 09:59

fretje-pitbull schreef:
limbostrongman schreef:
dimpower schreef:Welkom op CQ en inderdaad zeer mooie quad :thumbup: :thumbup:
heb al een vraagje:is niet helemaal duidelijk op de foto maar je uitlaatbuis ziet er wit uit op de foto.is deze met iets omwikkeld?

Dit is Harley Davidson Old Skool Uitlaat tape.....bevorderd de druk en warmte van de uitlaatdrukplus het is hitte bestendig.............deze heb ik inmiddels vervangen voor zwarte Old skool Harley davidson tape.........Ik heb foto's geplaatst bij de foto's Toipic maar de Topic werd langszij gezet omdat ik me op dit Topic nog niet had aangemeld.....hoop dat de admin......de foto's alsnog plaatst.........Nice To meet You!!!

extra duur omdat het harley tape is? lol :lol:

Niet perse omdat het dat merk is maar om de qualiteit.....en de houdbaar en stevigheid.......daarbij blijft de zwarte kleur van deze wrap ....behouden en verkleurd hij niet.....daar andere goedkopere versies na een tijdje beginnen te verkleuren te verbleken........zwart is zwart......
limbostrongman
100cc

Berichtdoor Remq » 22 nov 2012 14:39

welkom hier ziet er l :wave: euk uit je quad
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor slowstart » 22 nov 2012 17:57

:stupid:

Is weer eens iets anders
Sven.
Mad-maxxed
slowstart
400cc

Berichtdoor Remq » 22 nov 2012 22:38

Ik heb deze quad bij q-trading zien staan met grijse velgen of kan dat niet ?
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor limbostrongman » 23 nov 2012 13:26

Remq schreef:Ik heb deze quad bij q-trading zien staan met grijse velgen of kan dat niet ?

Klopt...................Hij heeft idd een tijdje bij Maarten van Q-tradfing gestaan,toen was hij nog niet af.......nog altijd niet.......ik bedoel ik ga toch voor de perfectie en verneteringen van mijn Dark Knight.......ik heb sindsdien meerdere veranderingen late aanbrengen.....ook door Maarten van Q-Trading.......ff een foto van hoe hij idd uitzag........want ik mis de foto's die ik nu bij de foto topic stonden..............hier komen enkele hoe hij er vantevoren uit zag.......
Bijlagen
's second Racemonster The Dark Night(Why so Serious).2.jpg
's second Racemonster The Dark Night(Why so Serious).2.jpg (102.94 KiB) 5104 keer bekeken
's second Racemonster The Dark Night(Why so Serious).3.jpg
's second Racemonster The Dark Night(Why so Serious).3.jpg (96.45 KiB) 5104 keer bekeken
's second Racemonster The Dark Night(Why so Serious).1.jpg
's second Racemonster The Dark Night(Why so Serious).1.jpg (95.21 KiB) 5104 keer bekeken
limbostrongman
100cc

Berichtdoor limbostrongman » 23 nov 2012 13:32

Firehuntah schreef:Ziet er erg mooi uit. Vind zo'n grote wielen op een quad normaal niet mooi maar deze is toch wel een uitzondering. Je zal wel veel bekijks hebben als je hier mee rijdt neem ik aan. :)

Hello FireHuntah........idd het is een genot om er mee te rijden en het aanzien wat je kriijgt.....idd een dikke vette eyecatcher voor veel mensen en positieve reacties en dat je onderweg wordt aangehouden door geinterreseerden.....komt ook om dat het een oone of a Kind is.....een uniek stuk en er geen tweede van rond rijd.....qua klasse,snelheid en idem dito geluid.........monsterachtig.....Heb al vele aanbiedingen gehad,en prijsbiedingen,waar je normaal voor zou zwichten......maar op dit moment heb ik er geen interesse in,ik wil er ff nog veel zelf plezier van hebben.....op de Harleydag in Sittard afgelopen jaar....stonden meer mensen om de quad dan de meeste Harley die er stonden........dat was wel leuk!!!
limbostrongman
100cc

Berichtdoor Peanut » 23 nov 2012 14:44

Ja hoor, er worden ieder jaar een paar toeritten georganiseerd.
Hebben een gehad in Zandvoort en ook in Brabant.
Zijn ritjes van ongeveer een uurtje. Maar als je goed kijkt zie een Topic op dit forum over Toeritten/ clubdagen e.d.

Ook ideeen kan jij daar aankaarten.
Intussen back on topic: mooie quad.
Ik houd niet van die quads met grote wielen, maar deze is dan wel een uitzondering
:thumbup:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 23 nov 2012 17:51

limbostrongman schreef:Ff een foto van hoe hij idd uitzag
Want ik mis de foto's die ik nu bij de foto topic stonden
Hier komen enkele hoe hij er vantevoren uit zag.......

Kijk even een paar pagina's terug als je wilt.
Pagina 2 post 7 rode tekst en alles wat daarna komt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad