eindelijk quad aangekocht!

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: eindelijk quad aangekocht!

Berichtdoor freakout31 » 25 maart 2012 10:47

dank voor de reactie alleen weet ik nu nog niet waar welk draadje opmoet bij de cdi. ik heb 2 groene, een geel/zwarte en een blauw witte die ik op de cdi moet aansluiten.

kan er niemand even een fototje maken van hun eigen cdi hoe de draden zitten? dat zou heel fijn zijn.
freakout31
250cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor admin » 25 maart 2012 13:50

Dat zou nog weinig uitmaken,chinezen nemen het niet zo nauw met kleurcodes. Heb verschillende kabelbomen liggen van bashans en allemaal met andere kleurcombi's.
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor BRICK » 25 maart 2012 13:52

nevertheless zou een foto wel een mooiere richtlijn zijn
BRICK
300cc

Berichtdoor freakout31 » 25 maart 2012 16:18

net weer even lopend gekregen na het vergelijken van de tuning cdi, de 2 groenen heb ik er maar gewoon opgezet. alleen nog niet via de stekker.
maar de accu is leeg dus krijg hem nu niet meer startend dus dalijk even kijken hoe ik dat ga doen of morgen mee naar werk om hem op te laden en dan verder kijken.
freakout31
250cc

Berichtdoor freakout31 » 25 maart 2012 19:00

sow na wat kijken en doen vandaag is het gelukt! de quad loopt weer, had de draadjes op de cdi aangesloten en daarna geprobeerd te starten maar accu was leeg dus even auto ernaast en starten en ja hoor!!!! hij bromde weer:D ik had alleen de stekker van de cdi er even tussenuit en de draadjes rechtstreeks op de contacten bij de cdi aangesloten dus de draadjes kwamen tegen elkaar waardoor die weer uit ging, deze toen even uit elkaar gehouden en even laten lopen zo'n 10 minuten en hij klonk goed! alleen ben ik nog bang dat er geen olie aankomt bij de tuimelaars dus hier ga ik morgen even kijken omdat hij nu 10 minuten gelopen heeft is de kans wat groter dat er olie boven is gekomen:P

en nog even goed de draadjes aansluiten.

hopen dat die het nu goed gaan doen want wil zo graag rijden.. werd er al gek van dat ik er 10 minuten op had gereden toen ik hem kocht en sindsdien niet heb kunnen rijden zo'n 2 weken ofzo :( maarja hopen dat het nu wel snel gaat gebeuren!
freakout31
250cc

Berichtdoor freakout31 » 26 maart 2012 20:32

vandaag even een stukje gereden maar na 10 minuten viel die weer uit, eerst naar de cdi gekeken omdat daar eerst het probleem in zat, alleen volgens mij nu niet.. volgens mij komt er ook geen stroom aan, dan moet ik bij de magneetontsteking gaan meten toch?

anders breng ik hem maar naar een monteur even kijken of die ernaar willen kijken, misschien dat het voor hun een stuk makkelijker is.
kan nooit een groot probleem zijn lijkt me.

waarom maken ze ook al die klote stekkers en verbindingstukjes in die draden op een quad die een meter lang is ofzo:S :P
freakout31
250cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 27 maart 2012 16:17

Kom ff van het weekend naar 's-gravendeel met dat ding,dan kijken we er samen naar.

Eric
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor freakout31 » 27 maart 2012 20:15

bedankt voor de aangeboden hulp! maar ik beschik niet over transport voor de quad helaas(dit is tevens wel vervelend ook voor meetings:P)
maar ik kan eventueel hem nog wel op werk zetten met auto van de zaak(volkswagen lt of slepen en dan helpen collega's wel denk ik en anders kan ik hem naar een monteur brengen die alle soorten crossmotoren,motoren,scooters,quads,boten enzovoorts dus ik kijk wel even wat ik doe.

In ieder geval hartelijk dank voor het voorstel!
freakout31
250cc

Berichtdoor admin » 27 maart 2012 20:38

4 wieltjes schreef:Kom ff van het weekend naar 's-gravendeel met dat ding,dan kijken we er samen naar.

Eric

Zo zie je maar weer, eric kan soms met de botte bijl hakken in berichten maar staat wel altijd klaar voor leden om hulp te bieden. Echt top :thumbup:
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor dimpower » 27 maart 2012 20:53

:stupid:
boom van een kerel met gouden hart :!:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad