Gisteren avond had ik dus ook bijna de zijkant van een bestelbus gekust terwijl ik op de voorrang weg rijdt met verlichting. Best schrikken als je dan thuis komt en zoiets leest.
kreeg vandaag een brief van de politie. iemand had mij in een natuurgebied zien rijden en mijn kenteken genoteerd. en daarmee aangifte gedaan. kreeg een waarschuwing en de volgende keer een sanctie. wat een verrader zeg,maar ga morgen de politie bellen dat ik wil weten wie aangifte heeft gedaan,en welk bewijs er van is. iedereen kan wel zo iets beweren toch? even iets anders. heb laatst aangifte gedaan bij politie,omdat ik met de dood werd bedreigd. werd allemaal serieus opgenomen. dus politie naar die persoon,en die zegt dat hij op dat moment gewoon thuis was. daarna werd alles ongegrond verklaard !!! dus geen onderzoek of wat dan ook !
Ze moeten je eerst neersteken of neerslaan voordat ze actie ondernemen. Je mag zelf niks doen en bla bla bla bla. Rechtsysteem in nl is zo erg krom.
Denk dat de politie niet de naam gaat vrij geven. Wat je volgende keer wel goed kan doen zorg dat er flink wat modder op je kentekenplaat zit dat het niet leesbaar is