Sinds afgelopen weekend staat de teller op 3400 km gisteren de quad ff na gekeken en toen kwam ik er achter dat links voor de onderste motorsteun afgebroken was . Vanmiddag maar ff een nieuwe maken en er in lassen
Na +-5200 km het blokje de soep in gedraaid . De stooterstang van de uitlaatklep is onder in het blok gevallen met als gevolg blok kapot . Naar de dealer geweestbwaar ik hem vandaan had . Kreeg te horen vette pech ....... Hij kon wel voor een nieuw blok zorgen maar voor eigen kosten . Ik heb de vriendelijke man vertelt dat hij dat blok kon duwen waar de zon niet schijnt en dat ik er dan zelf wel iets anders in maakte . Ik heb ondertussen een donor motor gekocht en ben de motor hiervan in de mad max aant maken .
Dat is minder van je blok, quad zeker bij Voldemort vandaan? Maargoed het levert wel een leuk project op nu. Succes ermee! Wat voor een blok komt er nu dan in?
Idd bij die pannenkoek vandaan . .... Maarja idd een leuk project nu . Kheb er nu een Honda nx650 dominator motor in hangen . Kheb het frame ook al aangepast en verlast . Ik ben nu bezig met de kabelboom aan te passen van de motor naar de quad maar dat past ook allemaal redelijk . Dus komt goed . Ik hoop volgende week weer te kunnen rond rijden
Hoe kan ik hier foto's of een filmke plaatsen ? En idd is best snel gegaan haha ik had twee weken vakantie en in die tijd heb ik heel veel kunnen doen het rijd als een dolle haha gisteren de snelweg ff op gegaan en met gemak 140 km/h en ik had nog gas over haha . Ik ga waarschijnlijk ook naar de clubdag kwik de rest wel eens int echt zien haha Kheb al veel mooie quads voorbij zien komen hier op de foto's