ike en mijn injectie/turbo project

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor fretje-pitbull » 29 jan 2012 19:52

leuke opstelling
keep it going :thumbup:
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor wous » 29 jan 2012 22:51

zo gasstand en lucht druk kan ik nu uitlezen

eerste kleine test blazen is best moeilijk 50 mm op druk maken met gasklep open haha. dan maar even aan de verkeerde kant blazen.

gasklep stand: 0 %
luchtdruk: 102.35 KPa
gasklep stand: 4 %
luchtdruk: 102.62 KPa
gasklep stand: 4 %
luchtdruk: 102.49 KPa
gasklep stand: 13 %
luchtdruk: 102.76 KPa
gasklep stand: 2 %
luchtdruk: 103.03 KPa

werk allemaal erg goed deze twee metingen/berekeningen kosten nu 300 us

ik heb bij 10000 rpm 6ms voor map meten, gasklep meten, inspuiting en 6 ms voor uitlaatgassen meten, rpm berekenen, VE aanpassen.

hoe lager het rpm hoe meer tijd :clap:

vandeweek maar eens kijken hoeveel cc ik injecteer per ms
wous
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 jan 2012 21:44

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor sandhi,; » 30 jan 2012 16:57

:clap: respect, jij maakt nog wat van het blokje dat ik zo zat was en gefrustreerd van raakte dat ik heel me quad maar gewoon verbouwt heb :mrgreen: Afbeelding
SPY F1/ZX6
Avatar gebruiker
sandhi,;
400cc
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 22 apr 2010 09:53
Woonplaats: den haag

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor x187 » 30 jan 2012 20:56

wous schreef:zo gasstand en lucht druk kan ik nu uitlezen

eerste kleine test blazen is best moeilijk 50 mm op druk maken met gasklep open haha. dan maar even aan de verkeerde kant blazen.

gasklep stand: 0 %
luchtdruk: 102.35 KPa
gasklep stand: 4 %
luchtdruk: 102.62 KPa
gasklep stand: 4 %
luchtdruk: 102.49 KPa
gasklep stand: 13 %
luchtdruk: 102.76 KPa
gasklep stand: 2 %
luchtdruk: 103.03 KPa

werk allemaal erg goed deze twee metingen/berekeningen kosten nu 300 us

ik heb bij 10000 rpm 6ms voor map meten, gasklep meten, inspuiting en 6 ms voor uitlaatgassen meten, rpm berekenen, VE aanpassen.

hoe lager het rpm hoe meer tijd :clap:

vandeweek maar eens kijken hoeveel cc ik injecteer per ms


Hahahah dat probleem ken ik! Eigenlijk zou je je blok moeten kunnen remmen zo kan je hem bij 10000 rpm blokkeren in 1 constant gebied waardoor je beter kan meten en ook verschillende loads kan testen... Maar normaal gesproken gaat dit ook gepaard met gelijk goed afstellen omdat het veel tijd en geld kost...

Wat bedoel je met 300 us? Ik ben wel blij om te zien dat je dit hard gaat aanpakken...
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor fretje-pitbull » 30 jan 2012 21:13

300 us dollar? gok ik
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor bashanboy » 31 jan 2012 22:51

300 micro seconden schat ik
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor DxJ » 15 feb 2012 16:49

geen nieuws meer?? :yawn:
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie

Vorige

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten