dimpower schreef:de hoeveelste as is dit nu al?als al die assen nieuw krom zijn ,dan rijden wij allemaal met kromme assen.kan niet anders.maar het merendeel heeft hier wel geen last of ondervinding van.ik zou die laatste as met 3mm afwijking toch eens monteren en plaats meteen ook die toyo's achter die je van me hebt gekocht.ben eens benieuwd of je het dan nog gaat voelen.
Ik weet het niet ik heb te toyo eromheen en het ziet er echt vet uit op de velgen ,bedankt btw daarvoor
Maar ik ga geen oordelen doen of uit spraken ..ik wil wel aan duiden dat er ook van hun kant
Alles aan word gedaan en dat ze super meedenken Maar het is gewoon vervelend op het momen dat je het weet ga je er opzitten en merk je het gewoon ik heb de achter brug er ook uit en die lagers zijn ook goed dus waar het vandaan moet komen ,,er zijn mensen die gewoon met lossen handen kunnen rijden
Ik durf dat niet /kan dat niet dan stuiter ik van de weg
Je moet het zo zien dat als je as krom aan het einde is dat springt je quad aan de achter kant
Dan verlies je een heleboel stabiliteit ...die jij wel hebt dim
En waar het ook fout gaat is je ketting omdat hij krom loopt gaat je ketting strak en slap
Niet zo erg denk je ......jawel want hij trekt dan steeds aan je vbak en trek vanzelf je bak kapot ,,
Nu kan je wel gaan kutten met ketting spanners maar ik heb geen nieuwe quad gekocht om hem helemaal aan te passen ..(vind het niet erg )
En dat uit klokken kost ook gewoon geld maar het moet gewoon knap kijk een beetje is niet erg maar dit slaat gewoon nergens meer op
Het is ook niet de schuld van leverancier maar ..en denk voor allebij de partijen vervelend
Ik zeur en hun kunnen er eigenlijk niks mee ..
Maar heb nu 3 assen uit laten klokken 50 per x
Hebt het er voor over maar word nu wel tijd voor een knappen as denk ik zo