Nieuw lid : Ricardo Havana Jla 21b

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: Nieuw lid : Ricardo Havana Jla 21b

Berichtdoor Ricardo_havana » 31 jul 2013 17:36

pmhvanes schreef:Welkom die was bijna rijp voor de sloop,,ik denk dat menigeen die hadden gesloopt,maar mooi opgeknapt,ziet er wel raar uit met die banden,mijn look is het niet ,ik wel lekker de brede banden,het rijdt volgens mij wel beter,minder zoeken,met die smallere voorbanden

Klopt maar gelukkig heb ik de gok genomen, ik ben redelijk handig en de basis het frame was niet krom of scheef.
frame is overigens wel opnieuw gelast want ik vond de Chinese Lassen niet zo fantastisch.

Ja de banden vind ik persoonlijk wel mooi maar brede banden heb ik ook liever, alleen zit ik met de snelheid die ik wil rijden dan heb ik liever Veilig en goed ipv Mooi en stoeien.
Make it better, go faster, No-limits.
Ricardo_havana

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Nieuw lid : Ricardo Havana Jla 21b

Berichtdoor Ricardo_havana » 31 jul 2013 17:39

Firehuntah schreef:Respect hoor. Echt top hoe je een quad die er zo uit zag weer helemaal aan het opknappen bent, en meteen aan het verbeteren. :thumbup: Ziet er al goed uit, ben benieuwd hoe die zal worden als die eenmaal af is. ;)

Alleen kun je je progressie beter in projecten plaats aangezien dit toch echt wel een groot project is. ;)

Dankjewel,
Vind dit ook een leuk project voornamelijk omdat het niet zo groot is en goedkoper dan een auto.
(Als ik een complete project topic ga openen dan doe ik dat in het juiste deel, Thanks voor de tip)

Het zal nog wel even duren voordat deze klaar is maar ik houd jullie op de hoogte.

;)
Laatst bijgewerkt door dimpower op 31 jul 2013 18:26, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: vraag over kappenset stel je in de "gezocht" afdeling
Make it better, go faster, No-limits.
Ricardo_havana

Vorige

Keer terug naar Me and my quad