mad max

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: mad max

Berichtdoor joris » 08 sep 2012 20:00

Remy schreef:
dimpower schreef:als de nieuwelingen het forum redelijk doorspitten voor ze een quad aanschaffen moeten ze normaal gezien goed door hebben welke zeker niet betrouwbaar is en wel.het is hier al zo veel aan bod gekomen dat je er bijna niet meer naast kan kijken.

Dat heeft mij toen zeker goed geholpen, maar dan blijft het als nog knap klote voor je Joris. Wat staat er op de factuur vermeld en je kentekenbewijs "datum eerste toelating" / chassisnummer en dergelijke. Wellicht dat je daar nog wat mee kan.

ja ik denk wel dat het nieuwe is maar dat er enkel geknoeit is met de km teller ik heb deze gekocht in budel waarschijnlijk wete jullie dan ook wel bij welke winkel ik hem heb gekocht , ik ben van belgie ik heb deze moete invoeren bij de douane dus ik denk dat de rest van de papieren wel in orde zijn. maar op men factuur staat dat hij voor 500 km terug moet binnengedaan worden voor onderhoud anders telt mijn garantie niet meer maarja als er al meer als 1000 opstaan dan is men garantie al naar de maan
joris

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor dimpower » 08 sep 2012 20:25

dat zal dan de laatste nieuwe truk zijn van Lord........
kmteller manipuleren om onderuit de garantie te komen :evil: :evil: :evil:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor 4 wieltjes » 08 sep 2012 20:25

Een wijze raad.
Breng 'm voor eventuele onderhoud naar een echte onderhoudszaak in je buurt.
Motor of quad/motor zaak is geen probleem.
Daaheen brengen waar je 'm gekocht heb gaat je geld kosten zonder dat ze er misschien iets voor doen.
(ter info ik heb hier geen bedrijfsnaam genoemd,en ben zeker niet bang om het wel te noemen maar gebonden handjes ,he) :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 09 sep 2012 08:32

4 wieltjes schreef:Een wijze raad.
Daaheen brengen waar je 'm gekocht heb gaat je geld kosten zonder dat ze er misschien iets voor doen.
(ter info ik heb hier geen bedrijfsnaam genoemd,en ben zeker niet bang om het wel te noemen maar gebonden handjes ,he) :lol: :lol: :lol:

hahaha heb jij veel ervaring me he met gebonden handjes :lol: :lol: :lol:
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor joris » 09 sep 2012 10:26

4 wieltjes schreef:Een wijze raad.

inderdaad heb ik ook al aangedacht dat als ik hem terug doe voor onderhoud dat er waarschijnlijk toch niets aan gedaan word ik had bij de aankoop extra betaald zodat zij er overal extra vet zoude tusse doen uiteondelijk heb ik dit zelf gedaan omdat ik merkte dat er niet was aan gesleuteld normaal zou ik ook een andere koppelinge hebeb late steken normaal zou er een 4 punt koppeling ofzoiets op staan origineel maar omdat ik altijd met 2 personen rijd heb ik er een 6 puntskoppeling late opsteken ist dit waarschijnlijk dan ook larie want als ik kijk naar de schroeven merk je helemaal niets dus denk niet dat mijn kap er is af geweest conclusie ik ben goed bedrogen en ben een kleine 450 euro extra kwijt voor niets bedankt voor jullie meningen
joris

Berichtdoor dimpower » 09 sep 2012 11:13

je inderdaad bedrogen door
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Peter.M » 09 sep 2012 12:07

Ja , is waar , heb het ook ondervonden . heel wat eurootjes meer als je ter plaatse gaat . Er word gewoon gebruik gemaakt van de onwetentheid van de mensen . Ik ben alvast blij dat ik CQ heb ontdekt en ik weet wel waar ik zal kopen , zal wel in 't voorjaar zijn omdat ik er in de winter toch geen gebruik zal van maken .
Moet wel zeggen dat die handelaar wel 1 & ander van motoren kent want anders kan je toch dergelijke dingen en benamingen niet uitvinden h
The more i know about people
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Berichtdoor joris » 21 jul 2013 20:04

joris schreef:hallo,
ik ben joris, ik heb een 2 maand geleden een nieuwe mad max gekocht om samen met mijn vriendin lekker rustig door de bos te rijden. ik heb de mad max offroad versie genomen tot nu toe ben ik zeer tevreden met de quad af en toe wel wat sleutelen maar dat is ook het leuke eraan . weet iemand hoeje het aantal km kunt zien?

alvast bedankt

hoi iedereen, ben nu al reeds al wat km verder toch onder vindt ik opnieuw enkele zaakjes tijdens het rijden op de weg ondervindt ik zeer veel trillingen ik kan haast met mijn voeten niet op de ijzers blijven staan door het vervelende gevoel mijn vriendin rijd vaak mee met mij en die zit achter mij en ondervindt dit ook zeer fel om de trilling te verminderen rijd ik maar max 45 km/h (ik heb enduro banden) ik weet dat de banden ook wel trillingen veroorzaken maar zo fel ?heeft iemand van jullie een reactie over
wat ik nog ondervindt dit is al reeds 3 x gebeurd wanneer ik ongeveer een 25 min rijd durft de motor uitvallen ik dacht eerst aan over verhitting maar als ik 4 min wachte starte hij terug meteen en kan ik weer onbeperkt door rijden dus over verhitting is denk ik uitgesloten wat ik dan de laatste keer heb opgemerkt is wanneer hij stil gevalle was starte hij niet meteen maar toen ik eventjes de choke opzette starte hij wel meteen eventjes rijden en dan choke terug afgezet vervolgens weer geen verdere problemen maar waarom valt die na altijd ongeveer het zelfde traject stil ? beetje raar misschien maar toch hoop ik op een reactie van jullie alvast bedankt
joris

Berichtdoor 4 wieltjes » 21 jul 2013 20:11

Joris je topic me and my quad is nu 10 maanden oud en je vraagt de dingen in het verkeerde forumgedeelte.
Spit eens door het forum met de zoekfunctie of zet je vraag in het juiste gedeelte van het forum.
Vergeet daarbij niet je quadmerk en eventueel type in je onderwerpregel te vermelden.
Je me and my quad topic is bij deze afgesloten.
Je heb je al 10 maanden geleden voorgesteld dus we kennen je nu onderhand wel. :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Vorige

Keer terug naar Me and my quad