ike en mijn injectie/turbo project

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor 4 wieltjes » 24 jan 2012 15:05

Wil je mijn open koppie hebben.
Ogen dicht en mondje open. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor BRICK » 24 jan 2012 15:41

hmm dat was niet t koppie wat ik in gedachte had... maar ik prefereer toch liever de term BUKKEN TRUT :P :lol:
BRICK
300cc
 
Berichten: 293
Geregistreerd: 08 mei 2011 14:01
Woonplaats: Bleiswijk

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor dimpower » 24 jan 2012 15:50

je begeeft je op glad ijs Brick :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor BRICK » 24 jan 2012 16:04

haahah dat zou verdomme tijd worden zo eind januari :P
BRICK
300cc
 
Berichten: 293
Geregistreerd: 08 mei 2011 14:01
Woonplaats: Bleiswijk

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor dimpower » 24 jan 2012 16:24

:lol: :lol: :lol:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor x187 » 24 jan 2012 22:22

Op hoeveel AFR doel je met 80%-100% load? Hoe ben je van plan om die AFR te gaan meten? Hoe ga je de timing aanpassen en knock meten? Ga je in je microcontroller proces ook een ignition retard inbouwen bij knock?

Ik ben echt heel erg benieuwd naar jouw microcontroller aansturing! Ik heb wel wat verstand van dit soort processen al moet ik eerlijk toegeven dat het wel een tijd geleden is dat ik voor het laatst besturingstechniek heb gehad...

Je gaf aan dat het leuker is om iets van grond af aan op te bouwen, echter ben ik wel van mening dat zo een systeem dat in mijn auto zit wel wat uitgebreider is en echt met de doelstelling gefabriceerd is waar ik hem voor gebruik en dat daar ook ontiegelijk veel ontwikkelingstijd, energie en geld in zit... Daardoor ook uitgebreider is en wat vernuftige snufjes inzit.

Ik ben het met je eens dat alles in te regelen is in een microcontroller proces alleen dat als je het als eenmans hobby doet, ik het niet zo snel zie gebeuren...

Ik ben natuurlijk bereid om al mijn kennis met jou te delen om dit project tot een succes te laten leiden, ik vind het prachtig dat je ambitieus bent en bereid bent om hier geld en moeite in te steken. Mijn gevoel is alleen dat ik denk dat je verschrikkelijk veel van besturingstechniek af weet maar niet van verbrandingsmotoren en mechanica. Ik hoop dat ik ernaast zit ;). Wij van CQ staan hier klaar voor jou om dit project tot een succes te brengen! Als je dat maar weet :)...
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor bashanboy » 24 jan 2012 22:46

voor vragen of brandstofmotoren kun je altijd pben :D
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor dimpower » 25 jan 2012 09:36

en ik ben kandidaat om proef te rijden en de nofige feedback te geven :D
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor wous » 29 jan 2012 14:14

wous
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 jan 2012 21:44

Re: ike en mijn injectie/turbo project

Berichtdoor DxJ » 29 jan 2012 15:15

ben benieuwd hoe het gaat werken...
:thumbup:
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten