Op hoeveel AFR doel je met 80%-100% load? Hoe ben je van plan om die AFR te gaan meten? Hoe ga je de timing aanpassen en knock meten? Ga je in je microcontroller proces ook een ignition retard inbouwen bij knock?
Ik ben echt heel erg benieuwd naar jouw microcontroller aansturing! Ik heb wel wat verstand van dit soort processen al moet ik eerlijk toegeven dat het wel een tijd geleden is dat ik voor het laatst besturingstechniek heb gehad...
Je gaf aan dat het leuker is om iets van grond af aan op te bouwen, echter ben ik wel van mening dat zo een systeem dat in mijn auto zit wel wat uitgebreider is en echt met de doelstelling gefabriceerd is waar ik hem voor gebruik en dat daar ook ontiegelijk veel ontwikkelingstijd, energie en geld in zit... Daardoor ook uitgebreider is en wat vernuftige snufjes inzit.
Ik ben het met je eens dat alles in te regelen is in een microcontroller proces alleen dat als je het als eenmans hobby doet, ik het niet zo snel zie gebeuren...
Ik ben natuurlijk bereid om al mijn kennis met jou te delen om dit project tot een succes te laten leiden, ik vind het prachtig dat je ambitieus bent en bereid bent om hier geld en moeite in te steken. Mijn gevoel is alleen dat ik denk dat je verschrikkelijk veel van besturingstechniek af weet maar niet van verbrandingsmotoren en mechanica. Ik hoop dat ik ernaast zit

. Wij van CQ staan hier klaar voor jou om dit project tot een succes te brengen! Als je dat maar weet

...