Wat je dan allemaal aan getallen ,adressen en regeltjes ziet (in het duits)
Geef maar even, ik denk dat ik daar wel uit kan komen..
Wat je dan allemaal aan getallen ,adressen en regeltjes ziet (in het duits)
28g schreef:hallo allemaal
ik heb net een shineray 250 gekocht en ik heb nu onderdelen nodig wie kan me a.u.b helpen ik woon zelf in deventer
ik denk dat ik de koppakking
want tijdens rijden viel die uit uit en kwam witte rook uit de uitlaat enzo en nu heb ik ook geen compressie meer
aub help ik wil weer graag gaan rijden vooral met dit weer
roonroon schreef:@spiderpig.
Als je van de verkoper het IBAN nummer hebt dan kan er weinig fout gaan, is het nummer van de bank en rekeningnummer.
Grtn Ron
spiderpig schreef:roonroon schreef:@spiderpig.
Als je van de verkoper het IBAN nummer hebt dan kan er weinig fout gaan, is het nummer van de bank en rekeningnummer.
Grtn Ron
Waarom niet gewoon Ideal.Ik ga het morgen nog eens proberen.
Koppakking ligt al in mijn winkelwagentje.
28g schreef:hallo allemaal
ik heb net een shineray 250 gekocht en ik heb nu onderdelen nodig wie kan me a.u.b helpen ik woon zelf in deventer
want tijdens rijden viel die uit uit en kwam witte rook uit de uitlaat enzo en nu heb ik ook geen compressie meer
Pim Smeets schreef:28g schreef:hallo allemaal
vloeibare pakking van Loctite?? Net zo goed als het origineel en 1 koker zijn tig pakkingen, dus je hebt hem altijd op voorraad! Haha
china-freak schreef:bleu sileconen is het zelfde toch ?? of zit ik in de bonnen ??
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten