Veel plezier hier en succes met de zoektocht naar een geschikte quad. Voor op de stoep laten staan zou ik zelf niet direct doen. Je kan hem in ieder geval niet zomaar laten staan, dan ben je hem zo kwijt. In ieder geval een vloeranker ofzo aanschaffen, en met een dikke ketting de quad vast leggen. Zoiezo ook zo snel mogelijk een alarm erop.
nop is niet mogelijk helaas. als de boot er uit is (als quad rijden echt leuker is) dan komt er wat budget vrij voor eventueel een A merk en een binnen schuur hier.
idd een alarm, had al gekeken voor een spy 5000m. met microgolf beveiliging. kan je vrij goed instellen qua gevoeligheid geloof ik. op de stoep kan hij aan een dikke boom en een lantaarnpaal, gaat dus met 2 sloten vast staan + schijfremslot + camera er op + een alarm.
Dat is inderdaad een mooi in te stellen alarm heb hem namelijk ook sinds 2 weken op mijn madmax, alleen zou je zeggen dat je er genoeg ruimte voor hebt maar toch is het behoorlijk passen en meten
Afgelopen weekend gekeken voor een bashan. De quad had geen speling op de a armen, fusee kogels hadden smeernippels, montageplek voor een nerfbar. Witte achterbrug had een beetje speling aan de voorkant en een beetje op de as. Nieuwe achterbrug kost de wereld niet gelukkig.
Het blok, honda 250cc 2takt, geen elec start maar een geimproviseerde kickstarter van een cm of 80 (welke los zat) en het blok startte niet. Aanduwen resulteerde in 5 meter rijden en dat was het.
weet ik wel zeker ...want dan krijg je zo'n miskoop als wat ik nu in de schuur heb liggen, daar zit nu al net zoveel aan onderdelen in, als dat ie in aanschaf gekost heeft...en dan ben ik er nog steeds niet en heb er nog geen meter op gereden.....