Heren (en dames...?) bedankt voor de warme welkom.
Ik heb inderdaad niet stil gezeten en zodra de tijd het weer toe laat ga ik lekker verder.
Wat ik wel wil delen met jullie is dat ik als doel heb : Zoveel mogelijk vermogen en zo een hoog mogelijke topsnelheid uit dit blok te halen tot het uiterste toe.
Waarom ?
Als dit blok in de soep loopt dan staat er in de planning een zx6r blok (Ex motor van mij) EFI met Turbo.
Ja dat klopt, Dat is niet te doen op een quad en niet normaal mee te rijden.
vandaar ook de uitdaging die ik graag opzoek.
Ik heb voor de liefhebbers wat foto's bijgevoegd, een ruime greep van begin tot heden.
Respect hoor. Echt top hoe je een quad die er zo uit zag weer helemaal aan het opknappen bent, en meteen aan het verbeteren. Ziet er al goed uit, ben benieuwd hoe die zal worden als die eenmaal af is.
Alleen kun je je progressie beter in projecten plaats aangezien dit toch echt wel een groot project is.
Welkom die was bijna rijp voor de sloop,,ik denk dat menigeen die hadden gesloopt,maar mooi opgeknapt,ziet er wel raar uit met die banden,mijn look is het niet ,ik wel lekker de brede banden,het rijdt volgens mij wel beter,minder zoeken,met die smallere voorbanden