mad max

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: mad max

Berichtdoor joris » 08 sep 2012 12:37

selwyn schreef:Welkom. Normaal staat dat gewoon onder in je km teller. Mocht het op mijl staan dan het knopje links in duwen.

ik zie alleen trip staan en odo trip klopt bijmij maar vorlgens mij zou odo het aantal km moete zijn of niet? maar dan zou mijn quad al 1056 km moete hebbe? ik heb er nu volgens trip 125 km gedaan
alvast bedankt
joris

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor selwyn » 08 sep 2012 13:31

De middelste is totaal. Zeker dat het een nieuwe quad is?
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor joris » 08 sep 2012 16:31

selwyn schreef:De middelste is totaal. Zeker dat het een nieuwe quad is?

ja ik ben zeker dat het een nieuwe quad is alle plakkers hangde er nog op en plastiqeu folies etc. maar nu gistere heb ik vanvoor boven het licht heb je een afneembare kap (zwart) deze was niet zo goed gemonteerd heb deze er even af gedaan om terug goed te monteren wat merk ik onder de kap zit een heleboel kabels met aansluitingen nu bij 1 van deze aansluitingen zit er gewoon 2 contacte verbonden met een kopere draad maar zonder plastic rond en deze draadjes zijn gw brut weg met de hand in elkaar gedraaid je merkt dat dit niet zo uit het fabriek kan komen naargelang mijn mening.. ik vind het zeer merk waardig. is er misschien met mijn quad geknoeit zodat ik geen garantie meer zou hebbe?de plaats waar ik deze heb gekocht mag ik denk ik niet vermelden volgens de wetgeving van de site? dus op mijn teller staan al meer dan 1056 km terwijl ik er nog geen 200 heb gedaan ,voormij is het allemaal een beetje wazig wat er misloopt
alvast bedankt voor jullie reacties
joris

Berichtdoor 4 wieltjes » 08 sep 2012 17:25

Heel plat gezegt "you have been screwed by lord voldemort". :evil: :evil: :evil:
Zal me niet verbazen als je een 2e hands heb gekocht daar.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor dimpower » 08 sep 2012 17:42

:stupid:
jammer genoeg blijven zulke schandalige praktijken de kop opsteken.en steeds dezelfde dealer die naar boven komt.
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor selwyn » 08 sep 2012 17:49

Ik was al bang dat hij van die kanten kwam. Vandaar mijn speelse vraag.
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor friesequad » 08 sep 2012 18:56

kunnen we daar niet iets aan doen dat de nieuwe lingen gelijk naar de goeie dealer gaan!?

:think: :think: :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor dimpower » 08 sep 2012 19:02

als de nieuwelingen het forum redelijk doorspitten voor ze een quad aanschaffen moeten ze normaal gezien goed door hebben welke zeker niet betrouwbaar is en wel.het is hier al zo veel aan bod gekomen dat je er bijna niet meer naast kan kijken.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor friesequad » 08 sep 2012 19:11

dimpower schreef:als de nieuwelingen het forum redelijk doorspitten voor ze een quad aanschaffen moeten ze normaal gezien goed door hebben welke zeker niet betrouwbaar is en wel.het is hier al zo veel aan bod gekomen dat je er bijna niet meer naast kan kijken.

dat was voor mij anders nog wel redelijk moeilijk te vinden ondanks dat het er veel op staat

bedoel meer een nieuwe forum of zo en links naar de goede dealers sneller te vinden inplaats van spitten :think:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Remy » 08 sep 2012 19:12

dimpower schreef:als de nieuwelingen het forum redelijk doorspitten voor ze een quad aanschaffen moeten ze normaal gezien goed door hebben welke zeker niet betrouwbaar is en wel.het is hier al zo veel aan bod gekomen dat je er bijna niet meer naast kan kijken.

Dat heeft mij toen zeker goed geholpen, maar dan blijft het als nog knap klote voor je Joris. Wat staat er op de factuur vermeld en je kentekenbewijs "datum eerste toelating" / chassisnummer en dergelijke. Wellicht dat je daar nog wat mee kan.
Remy
400cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Me and my quad