donnyslats schreef:ik sleutel graag ja ik zal vanmidag wel even wat fotos posten maar ik heb een probleem met de quad zouden jullie bij zoeken tiger quad 110 cc inwillen tikken en kijken wat het probleem is misschien weten jullie het wel maar ik kan er egt niet uitkomen
Remq schreef:donnyslats schreef:ik sleutel graag ja ik zal vanmidag wel even wat fotos posten maar ik heb een probleem met de quad zouden jullie bij zoeken tiger quad 110 cc inwillen tikken en kijken wat het probleem is misschien weten jullie het wel maar ik kan er egt niet uitkomen
er is altijd wel iemand met de gouden tip maar moet wel weten wat er aan de hand is wat doet hij niet en wat doet hij wel fotos is ook altijd handig
xScorxPiusx schreef:Remq schreef:donnyslats schreef:ik sleutel graag ja ik zal vanmidag wel even wat fotos posten maar ik heb een probleem met de quad zouden jullie bij zoeken tiger quad 110 cc inwillen tikken en kijken wat het probleem is misschien weten jullie het wel maar ik kan er egt niet uitkomen
er is altijd wel iemand met de gouden tip maar moet wel weten wat er aan de hand is wat doet hij niet en wat doet hij wel fotos is ook altijd handig
HWie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Keer terug naar Me and my quad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten