Ja er zijn hier in het noorden genoeg mooie plekken voor het rijden lijkt mij.. We zullen zien.. Ik ben er nog niet helemaal overuit, maar denk aan een Bashan of Dinli.. Sowieso dan eerst maar eens standaard laten en leren rijden, dan kijken naar veranderingen.. Las al wel dat bij de bashan de banden en velgen per direct vervangen moeten worden.. Daarnaast zal het dan misschien wat verbreedt/verlaagd moet worden.. De bedoeling is namelijk alleen on-the-road te gaan rijden
Denk niet aan de toekomst, die komt al veel te snel.....
Ja heb ik over na zitten denken, maar vind het uiterlijk van de andere wat mooier.. Als je een bashan verbreed heb je toch wel de zelfde eigenschappen? Of zie ik dat verkeerd? Wat eventueel ook kan is een streetquad kopen en deze customisen qua looks..
Nou ik zal er eens induiken! Lijkt me in ieder geval wel bijzonder mooi!!! Trouwens wel een vraag, stel dat je een andere blok in een quad bouwt, zoals hier op forum ook wel te zien is.. Dien je de quad dan om te keuren? En is RDW hier makkelijk in?
BBQBarman schreef:Keure moet sowie so anders is tie niet verzekerd bij een wat zwaardere ongeluk Makkerlijk weet ik niet
De gegevens op je kenteken moet over een komen met je quad.. Als je een ongeluk krijg zal de exper en de politie alles onder zoeken aan je quad om te kijken of er iets niet klopt ... De verzekering doet er alles aan om niet te hoefen te betalen...
Gr. Remco
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas