Zoals somigen misschien mee gekregen hebben, is de quad niet zo gebleven

en er ook nog 1 bijgekomen is
Dit is de nieuwen begekomen quad, compleet uit elkaar gehad.

dit is nog steeds de 1ste, wel al heel wat nodige dingen aan gekomen en vervangen.

Maar waarvoor ik nu eigenlijk even kom kijken.
Ik heb hier een chinee's quadje staan van kleine jongen, naja quadje loopt niet meer en jonge wilt graag rijden. accu was natuurlijk leeg dus die eens eerst goed opgeladen, wilde ik starten en is het start relai aant tikken zeg maar, dus krijgt teweinig voeding naar mij weten, nu dacht ik even van proberen we eens wat, heb ik schroevendraaier gepakt en gewoon de + en de - door verbonden op relai, start motor draaide zonder bougie, met trok die niet, dus zal accu wel dood zijn, maar ik heb ook geen vonk, wel zo handig natuurlijk

, nu dat ik gister even bezig was en even geen beschikking had over een universeelmeter, dus ik denk dat de bobine niet meer werkt, nu ben wat gaan rond zoeken, stickers zitten er niet meer op dus marktplaats gaan kijken en foto''s zitten vergelijken, het is zoon Kawasaki KFX 450 replica. Het zou een axca kunnen zijn van 110 cc als goed heb semi automaat. Wie zou me kunnen zeggen waar ik nog eventueel kan zoeken, en waar zoon bobine kan uithalen ??
M.V.G Lex