mijn nieuwen suzuki ltz 400 als ik dezen hier mag plaatsen

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: mijn nieuwen suzuki ltz 400 als ik dezen hier mag plaatsen

Berichtdoor china-freak » 20 sep 2009 18:37

rockfordbreda schreef:Als de quad in belgie een kenteken heeft gehad en je hebt de gegevens en kopie kenteken papieren zijn ze bij de rdw VERPLICHT om ook een kenteken in nl uit te geven.De quad heeft namelijk al een technische keuring gehad dit is sins de eenwording van europa in alle lidstaten van europa geldig als zijnde algehele type keuring.Dus mocht jou quad op kenteken hebben gestaan in belgie dan krijg je deze hier in nl ook.

Mvg:

Martijn

hihi in belgie hebben ze niet echt een keuring :P , en E merken zijn verplicht in nederlands in dit strond apeland ><
dus zal moeten ;)
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor rockfordbreda » 20 sep 2009 18:45

Een keuring in belgie is velemalen strenger dan hier in nederland.Als je daar iets veranderd aan een voertuig wat niet orgineel is dan wordt ie bijvoorbaat al afgekeurd.Als je hier in nl op je wagen/moterfiets andere velgen zet zal geen politieman zich er iets van aantrekken hoe slecht de velgen ook kunnen zijn.Maar dat maakt voor het verhaal van het kenteken niet uit.Ik heb een moterfiets laten overkomen uit italie daar zaten ook geen E-keurmerken in de lampen,maar ik had de kenteken en uitvoerpapieren erbij dus konden ze bij de rdw niets anders doen dan een nederlands kenteken leveren.
Een voertuig vanaf 2005 heeft een europese typekeuring en daar hebben ze bij de rdw zich ook aan te houden.

mvg:

Martijn :mrgreen:
Ik zoek het maar hoger op :) :)
rockfordbreda
250cc

Berichtdoor china-freak » 20 sep 2009 20:16

azo mijne komt van midde 2005 , dus hij zouw hem niet kunnen afkeuren op de lampen , zit namelijk geen stads licht in , en de kmh teller geeft niet aan waneer ik mijn knipperlichten aan heb , moet dat ?? heb een trialtech en je moet op een extra knop duwen als je verlichting er in wilt hebben , en dat is maar wat voor 5 seconden , nog niet eens
china-freak
450cc

Berichtdoor pik-pik » 20 sep 2009 21:25

hahahaha breek mij de bek niet open over de belgische keuring.
Woon sinds 2 jaar in Belgi
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc

Berichtdoor china-freak » 22 sep 2009 21:14

:P morgen hopelijk komen beteren foto's met de gepolijste spullen :D die waren gewoon helemaal vies , toen met de comendant er over en toen blinkende ze weer , nu moet je zonnebril hebben :P :lol:
china-freak
450cc

Berichtdoor rockfordbreda » 23 sep 2009 04:23

Moeten wij ons contrast al gaan aanpassen :o

;) ;) Ben benieuwd

Mvg:

Martijn :mrgreen:
Ik zoek het maar hoger op :) :)
rockfordbreda
250cc

Berichtdoor china-freak » 23 sep 2009 16:13

whahhaa :lol: :P
china-freak
450cc

Re: chinafreaks quad. (vraag over chineese quad)

Berichtdoor china-freak » 29 mei 2013 19:36

Zoals somigen misschien mee gekregen hebben, is de quad niet zo gebleven :P en er ook nog 1 bijgekomen is

Dit is de nieuwen begekomen quad, compleet uit elkaar gehad.
Afbeelding

dit is nog steeds de 1ste, wel al heel wat nodige dingen aan gekomen en vervangen.
Afbeelding

Maar waarvoor ik nu eigenlijk even kom kijken.

Ik heb hier een chinee's quadje staan van kleine jongen, naja quadje loopt niet meer en jonge wilt graag rijden. accu was natuurlijk leeg dus die eens eerst goed opgeladen, wilde ik starten en is het start relai aant tikken zeg maar, dus krijgt teweinig voeding naar mij weten, nu dacht ik even van proberen we eens wat, heb ik schroevendraaier gepakt en gewoon de + en de - door verbonden op relai, start motor draaide zonder bougie, met trok die niet, dus zal accu wel dood zijn, maar ik heb ook geen vonk, wel zo handig natuurlijk :lol: , nu dat ik gister even bezig was en even geen beschikking had over een universeelmeter, dus ik denk dat de bobine niet meer werkt, nu ben wat gaan rond zoeken, stickers zitten er niet meer op dus marktplaats gaan kijken en foto''s zitten vergelijken, het is zoon Kawasaki KFX 450 replica. Het zou een axca kunnen zijn van 110 cc als goed heb semi automaat. Wie zou me kunnen zeggen waar ik nog eventueel kan zoeken, en waar zoon bobine kan uithalen ??

M.V.G Lex
china-freak
450cc

Vorige

Keer terug naar Me and my quad