It is I...

De plaats om je voorsteltopic te maken.

It is I...

Berichtdoor Flagg » 14 mei 2012 18:06

...Flagg. :)

Lurk hier al een weekje dus ik vond het tijd om mijzelf maar eens te registreren en vervolgens voor te stellen. Dus bij deze.

Een goede week geleden heb ik geloof ik besloten dat ik een quad wilde, heb al 5 jaar motorgereden met van alles en nog wat (voor de ingewijden: een suz intruder, een kawa zxr750rr, en een suz sv650), maar nog nooit een quad gehad, wel een keer op gereden op vakantie in ierland 4 jaar geleden. Toen is het zaadje geplant ws en ik ben gewoon nogal traag van begrip vermoed ik. :mrgreen:

Eerst bepaald wat ik wilde hebben, een a, b, of c-merk. En ik wil een raptor dus dit is mijn laatste post ook meteen. doei doei... :wave:

ohnee wacht ff het ging anders..

Ik heb legendarisch geringe spaarkwaliteiten, en heb weinig zin om ergens lang op te wachten, tevens vind ik Babi Pangang heerlijk, dus jawel een chinees.

[wacht even tot :clap: opgehouden is]

En wel een shineray 250 denk ik, ongeveer, tot nu toe. Ik heb mijn hele hebben en houden al op markplaats staan aan onzin die ik de afgelopen tijd vergaard heb dus als de rest van NL een beetje meewerkt denk ik eind volgende week wel een kleine 1000 euro bij elkaar gesprokkeld te hebben. (iemand een 22" samsung syncmaster kopen? tis voor een goed doel :lol: )

Misschien beetje meer, misschien beetje minder. Dus het wordt een 2dehands chinees zelfs. :shock: Gezien de nieuwprijzen moet dat lukken met 1000 euro. dacht ik.. nu heb ik dit forum zo'n beetje doorgespit en ik ben al op het punt dat ik een loncin blok dacht te herkennen die onder een shineray zat volgens advertentie op mp, er zijn blijkbaar shinerays geleverd met loncin blokken. (of is het een nepperd?)

pff wordt lang verhaal geloof ik.

Nou ja ik ga hard proberen om iets meer te sparen dan die 1000 euro maar ik ben bang dat mijn geduld sneller opraakt dan mijn vermogen meer wordt. (iets met behaalde resultaten in het verleden.... :shh: )

Verder nog iets te lullen...? ohja woon in Apeldoorn. :clap: dan is het meteen duidelijk dat de quad niet veel verharde wegen gaat zien. ;)

Voor vragen en opmerkingen verwijs ik u naar de "reply" knoppen onder deze pagina.

[edit] vergeet ik het belangrijkste.. :oops:

Hallo allemaal. :wave:
Laatst bijgewerkt door Flagg op 14 mei 2012 18:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Flagg

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: It is I...

Berichtdoor fretje-pitbull » 14 mei 2012 18:07

welkom
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor BBQBarman » 14 mei 2012 18:38

Welkom hier
Wel leuk verhaaltje :)
Veel plezier met het uitzoeken van een quad
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Flagg » 14 mei 2012 18:57

Thx beide. :)

Even als voorbeeld en leerstof voor mij.

http://link.marktplaats.nl/557569820

Dit is dan toch een shineray zonder shineray blok toch? Is dat dan heel erg, of komt dit vaker voor? Of is het een Frankenquad?

Maar zoiets zoek ik dus. :)
Flagg

Berichtdoor fretje-pitbull » 14 mei 2012 19:17

vergelijking met een stixe, andere achterbrug, velgen, achterlicht , nerfbars, achterveer,
is gewoon namaak chinees (4wieltjes kan dit goed uitleggen :shh: )
fretje-pitbull
Moderator
Moderator

Berichtdoor Flagg » 14 mei 2012 19:18

whaha thx. :)

correctie dus, dit zoek ik niet. :)
Flagg

Berichtdoor Peanut » 14 mei 2012 19:48

Welkom, leuk omschreven. Ook politiek omschreven zonder leeftijd :lol: :lol:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Berichtdoor admin » 14 mei 2012 19:57

Welkom op CQ :thumbup: En zoals hierboven al vermeld, leuk verhaaltje ervan gemaakt. Zou toch leuk zijn als nieuwe leden zich allemaal op deze manier zouden voorstellen :silent: :lol:
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor BBQBarman » 14 mei 2012 20:05

admin schreef:Welkom op CQ :thumbup: En zoals hierboven al vermeld, leuk verhaaltje ervan gemaakt. Zou toch leuk zijn als nieuwe leden zich allemaal op deze manier zouden voorstellen :silent: :lol:

:stupid:
Ik dacht er ook zo over
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Flagg » 14 mei 2012 20:11

Ik heb al avonden verkloot door al die onzin van jullie te lezen dus ik wilde ff wraak nemen. :mrgreen:
Flagg

Volgende

Keer terug naar Me and my quad